صد درصد صد درصد .

صد درصد

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

b9_ce34.jpg

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول - در هنگام خريد خانه در استانبول موارد زيادي بايد در نظر گرفته شود. براي مثال در نظرگرفتن اروپايي يا آسيايي بودن منطقه، وجود مراكز خريد، سيستم حمل و نقل عمومي و … از عوامل تاثيرگذار در انتخاب خانه هستند. بنابرين ما در اين مطلب قصد داريم تا درباره بهترين محله هاي استانبول براي خريد خانه صحبت كنيم، پس با مجله گردشگري پروان آكادمي همراه باشيد.

مناطق استانبول

استانبول داراي 39 منطقه اروپايي و آسيايي است كه در اين ميان 14 ناحيه آن جزو مناطق آسيايي و 25 بخش آن اروپايي است. اين شهر از لحاظ تجاري و صنعتي در سال هاي اخير پيشرفت زيادي كرده است كه همين مورد باعث جذب بيش تر گردشگران به استانبول شده است.
به دليل پتانسيل بالاي اين شهر ساخت و سازهاي زيادي در استانبول صورت گرفته است كه در نتيجه آن را به مقصدي مناسب براي خريد خانه تبديل كرده است. قسمتي از اين شهر مدرن در اروپا قرار گرفته است كه باعث شده افرادي زيادي علاقه به خريد خانه در استانبول داشته باشند. محله هاي استانبول هر كدام مزايا و ويژگي هاي خاص خود را دارند كه توجه به اين نكات باعث مي شود، در سرمايه گذاري، بهينه هزينه كنيم و قيمت محله هاي استانبول متفاوت است.

منطقه ماسلاك استانبول

منطقه ماسلاك مستعد سرمايه گذاري در قسمت املاك است و در بخش اروپايي تركيه قرار گرفته است. از ويژگي هاي اين منطقه وجود حمل و نقل عمومي مناسب، مركز خريد، ساختمان هاي هنري و نزديكي به جاده اصلي است. اين محله تنها چند دقيقه با تنگه بسفر فاصله دارد و در نزديكي يكي از فرودگاه هاي استانبول قرار گرفته كه همين مورد آن را به منطقه مهمي تبديل كرده است. بهترين منطقه استانبول براي اجاره خانه محله ماسلاك است.
احتمالا اسم مركز خريد وادي استانبول را شنيده باشيد. اين ساختمان در ماسلاك واقع شده و از نظر تجاري فعاليت هاي زيادي در طول سال دارد. يكي از نكات جالب درباره اين مركز خريد نزديكي آن به جنگل بلگراد است كه اين موضوع اين امكان را براي خريداران فراهم مي كند تا بعد از خريد به استراحت در اين جنگل بپردازند.

 

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين محله هاي استانبول - منطقه زيتون بورنو استانبول

يكي از مناطق شناخته شده و مشهور استانبول كه محبوبيت زيادي پيدا كرده و باعث افزايش ميزان تقاضاي املاك در استانبول شده است، Zeytinburnu است. اين محله پرطرفدار در ضلع اروپايي استانبول واقع شده است، در سواحل درياي مرمره، Zeytinburnu يك منطقه سرمايه گذاري با برج هاي مرتفع، مجتمع هاي مسكوني، مراكز خريد و هتل هاي بين المللي پنج ستاره است. زيتين بورنو در نزديكي مركز استانبول واقع شده است كه تنها با ديوارهاي قسطنطنيه قديمي از آن جدا شده است.

منطقه شيشلي استانبول

شيشلي يكي از مناطق مهم و مشهور استانبول است كه گردشگران به دليل نزديكي آن به بناهاي تاريخي و اماكن مذهبي، علاوه بر پتانسيل عالي منطقه براي سرمايه گذاري، دوست دارند در تمام ايام سال از آن بازديد كنند. Sisli در استانبول مركز تجارت و مراكز خريد است، زيرا يك منطقه مركزي است كه خدمات حمل و نقل عمومي و زيرساخت‌هاي مدرن را ارائه مي دهد.

منطقه زيتون بورنو استانبول

محله Zeytinburnu يكي ديگر از محله هاي استانبول براي خريد خانه است. اين منطقه نيز در قسمت اروپايي استانبول قرار گرفته است. اگر بخواهيم بيش تر توضيح بدهيم بايد بگوييم كه منطقه زيتون بورنو در نزديكي دريايي مرمره است و مراكز خريد و هتل هاي لاكچري زيادي در اين جا وجود دارند.
اين ناحيه در فاصله چهل دقيقه اي با فرودگاه جديد شهر قرار دارد. همين موضوع باعث شده تا خريداران زيادي به سمت آن جذب شوند. از لحاظ موقعيت جغرافيايي اين ناحيه در كنار مناطقي مانند فاتح، درياي مرمره، ايرامپسا، اسنلار و كركوي قرار دارد.

 

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

 

بهترين محله ها در استانبول براي زندگي و خريد خانه

  • منطقه بشيكتاش استانبول
  • منطقه قاضي كوي استانبول
  • منطقه باكركوي استانبول
  • منطقه زيتون بورنو استانبول
  • منطقه ماسلاك استانبول
  • منطقه شيشلي در استانبول
  • منطقه فاتيح استانبول
  • منطقه بي اوغلو استانبول
  • منطقه ساري ير
  • منطقه زكريا كوي استانبول
  • منطقه سواديه استانبول
  • منطقه آجاركند استانبول
  • محله سلطان احمد استانبول
  • منطقه آتاشهير استانبول

سخن آخر

در پايان مي توان گفت كه قيمت خانه در محله هاي استانبول بستگي به منطقه اي كه انتخاب مي كنيد، دارد. آشنايي با بهترين محله هاي استانبول براي خريد خانه، براي تمام كساني كه قصد سرمايه گذاري در تركيه از طريق ملك دارند، ضرورت است. با خريد خانه در تركيه، مي توان اقامت اين كشور را نيز به دست آورد. براي همين كساني كه به دنبال مهاجرت به تركيه هستند، با خريد خانه در استانبول و ديگر شهرهاي تركيه، مقدمات اقامت خود را نيز فراهم مي كنند.
اما استانبول، بزرگترين شهر تركيه است كه از شرقي ترين نقطه تا غربي ترين نقطه آن، 4 ساعت فاصله وجود دارد. قطعا در خريد ملك تجاري در استانبول با خريد آپارتمان هاي ارزان قيمت و يا خريد ويلا در اين شهر، مناطق متفاوتي پيشنهاد خواهند شد. شما با حداقل هزينه 35 هزار دلار مي توانيد صاحب خانه در استانبول شويد، اما حداقل سرمايه گذاري براي كساني كه ميخواهند اقامت اين كشور را بدست بياورند، 250 هزار دلار است. جهت دريافت بروزترين اخبار و مشاوره ها درباره خريد خانه در استانبول مي توانيد با مشاورين ما در پروان اكادمي تماس حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۵۳ توسط:sam موضوع:

بررسي فوايد و عوارض مصرف انواع شيرين كننده هاي مصنوعي در بارداري 



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بررسي فوايد و عوارض مصرف انواع شيرين كننده هاي مصنوعي در بارداري 


برچسب: بررسي,فوايد,و,عوارض,مصرف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۱۳ توسط:sam موضوع:

خواص شيره انگور ؛ آيا فوايد درماني اين معجون را مي دانيد

 

 

 

شيره انگور اصل سرشار از خواصي است كه در فصل پاييز نبايد از آن غافل شد. شيره انگور خانگي سرشار از قند، بسيار مقوي و مغذي است.در منابع طب سنتي ايران به شيره انگور دبس يا دوشاب مي گويند. طبيعت اين غذا گرم و تر است و افراد زيادي مي توانند از آن استفاده كنند. همچنين برخي با شيره نوشيدني درست مي كنند كه روش بسيار خوبي است و نوشيدني نيز گرم است.شيره انگور اصل همچنين حاوي ويتامين هاي A، B و C است و مصرف آن نياز بدن به اين ويتامين ها را برطرف مي كند.

 

بهترين شيره انگور ملاير را با كليك بر روي همين لينك به راحتي تهيه كنيد. اين همان شيره انگور عسلي ملاير است.

بهترين زمان استفاده از شيره انگور فصل سرد سال است و از آنجايي كه اين ماده غذايي داراي خواص مفيدي در درمان و تسكين بيماري هاي هواي سرد است، بهتر است در برنامه غذايي خود جاي آن را باز كنيد.

 

 

خواص شيره انگور از ديدگاه طب سنتي

 

يكي ديگر از مزاياي هلنديز اين است كه شير مادر را غليظ مي كند، بنابراين اگر شير مادرتان رقيق است، مي توان از شيره انگور خانگي به همراه ساير درمان ها استفاده كرد.

 

  • خون خوب توليد مي كند (خون سالم و طبيعي بدون ضايعات). اگر در بدن خود ضعف عمومي داريد يا از كم خوني رنج مي بريد، مي توانيد شيره انگور خانگي را در برنامه غذايي خود قرار دهيد. از آنجايي كه شيره انگور خانگي خون‌ساز و مقوي بدن است، افراد مبتلا به ضعف عمومي يا كم خوني مي‌توانند شيره انگور خانگي را با شير برنج يا دانه‌ها مصرف كنند يا از آب سركه به عنوان شربت استفاده كنند.
  • يكي ديگر از خواص شيره انگور خانگي اين است كه انقباضات را باز مي كند، بنابراين براي جلوگيري از انسداد مجاري كبد مي توان شيره انگور خانگي را با سركه انگور مصرف كرد.
  • يكي از خواص شيره انگور خانگي خاصيت ضدالتهابي و ملين آن در ناحيه گلو است، بنابراين به افرادي كه از گلودرد و سرفه رنج مي برند توصيه مي شود به خصوص در فصل سرما شيره انگور خانگي را غرغره كنند.
  • صرع، كهير، سرفه مزمن، تپش قلب، لاغري بيش از حد، ضعف احشايي و يرقان را درمان مي كند.
  • براي بيماري هاي طحال، افسردگي و عصبانيت مفيد است.
  • براي روان كردن ادرار نيز استفاده مي شود.
  • يكي ديگر از مزاياي شيره انگور ملاير اين است كه شير مادر را غليظ مي كند، بنابراين اگر شيرتان رقيق است، مي توان از شيره انگور خانگي به همراه ساير درمان ها استفاده كرد.
  • براي افراد مبتلا به فشار خون، آب ميوه فشار خون را بالا نمي برد، اما به درمان يا كاهش آن نيز كمكي نمي كند.

 

 

 

خواص شيره انگور اصل براي چاقي

 

همانطور كه مي دانيد چربي صورت نقش بسيار مهمي در زيبايي و استايل صورت شما دارد. اكثر افراد قرص هاي مختلف كرم صورت را امتحان مي كنند و نتيجه خاصي نمي گيرند. اما بهترين راه براي پركردن صورت استفاده از شيره انگور خانگي است. شيره انگور خانگي مي تواند به راحتي صورت شما را صاف كند، زيبايي و جذابيت را به چهره شما بازگرداند.

 

 

 

شيره انگور خانگي براي از بين بردن ناخالصي هاي پوست

 

 

همانطور كه گفتيم، شيره انگور خانگي به راحتي مي تواند لك ها و جوش هاي صورت را از بين ببرد. شيره انگور خانگي قدرت ضدعفوني كنندگي دارد و به راحتي مي تواند تمام عفونت هاي پوستي را پاك كند.

 

خواص شيره انگور خانگي براي اعصاب

 

شيره انگور اصل همچنين به آرامش اعصاب كمك مي كند. اعصاب فرد زماني كه انرژي كافي در بدن وجود ندارد. او عصباني است. شيره انگور خانگي با تامين انرژي مورد نياز بدن از بروز اين اختلال جلوگيري مي كند.

 

خواص شيره انگور خانگي براي كم خوني

 

همانطور كه مي دانيد شيره انگور يك فرآورده غذايي مقوي و مقوي، بسيار خونساز بوده و از كم خوني در بدن انسان جلوگيري مي كند. همچنين پزشكان به افرادي كه از كم خوني رنج مي برند توصيه مي كنند شيره انگور خانگي مصرف كنند.

 

شيره انگور اصل براي سرماخوردگي

 

شيره انگور اصل مي تواند سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و از بيماري هايي مانند سرماخوردگي جلوگيري كند. همچنين اگر علائم سرماخوردگي را در بدن خود احساس كرديد، به راحتي مي توانيد اين بيماري را با شيره انگور خانگي درمان كنيد.

 

فوايد شيره انگور خانگي در دوران بارداري

 

شيره انگور خانگي در دوران بارداري فوايد زيادي براي زنان باردار دارد. همانطور كه مي دانيد بارداري انرژي زيادي از خانم ها مي گيرد و در برخي موارد خانم ها دچار پوكي استخوان مي شوند. شيره انگور خانگي مي تواند اين شكايات را در بدن زن باردار به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

 

 

 

شيره انگور اصل و فشار خون

 

فشار خون بالا يك بيماري مزمن و خطرناك است كه گاهي منجر به ايست قلبي ناگهاني مي شود. شيره انگور اصل مي تواند فشار خون شما را تا حد زيادي كنترل كند. شيره انگور اصل حاوي پتاسيم است، بنابراين به كاهش فشار خون كمك مي كند.

 

 

 

خواص شيره انگور خانگي با ليمو

 

شيره انگور اصل با ليمو مي تواند خواص دارويي زيادي براي سلامت بدن شما داشته باشد. به عنوان مثال، شيره انگور اصل با ليمو سرماخوردگي را در بدن شما درمان مي كند و سيستم ايمني بدن شما را تقويت مي كند.

 

خواص شيره انگور خانگي با شير

 

شيره انگور اصل و شير داراي خواص فراواني هستند و هر دو حاوي مقدار زيادي آهن و كلسيم هستند كه از پوكي استخوان، بيماري شايع ميانسالان و جوانان، پيشگيري مي كند. شيره انگور خانگي و شير حاوي بيشترين ويتامين هستند. و پروتئين هاي ضروري بدن را تامين كند.

 

شيره انگور خانگي طبيعي

 

شيره انگور خانگي خاصيت بسيار گرمي دارد. شيره انگور خانگي فوايد زيادي براي افرادي دارد كه در فصل سرما از سرماي شديد رنج مي برند، همه اينها به دليل طبيعت گرمايي آن است. شيره انگور خانگي نيز سرشار از انرژي است و مي تواند انرژي مورد نياز بدن را تامين كند.

 

خريد شيره انگور ملاير

 

بدون شك همه ما مي دانيم كه شيره انگور مرغوب همان شيره انگور خانگي است. براي خريد شيره انگور ملاير بهترين فروشگاه ايران را در اين بخش برايتان قرار داديم تا بدون دغدغه آن را تهيه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۱:۴۹ توسط:sam موضوع:

شبكه هاي اجتماعي

تا به امروز شبكه هاي اجتماعي زيادي در دنيا معرفي شده اند كه كاربران در آنها مشغول به فعاليت مي باشند. شبكه هايي مانند؛ توييتر، فيسبوك، لينكدين. اما اگر شما كمي دقت به خرج دهيد مي بينيد بيشتر اطرافيان شما، از شبكه اجتماعي اينستاگرام استفاده مي كنند. راحتي استفاده از اين پلتفرم باعث شده تا جايگاه ويژه اي نزد كاربران پيدا كند. در اين پلتفرم مي توان به آساني تصاوير و ويديوهاي خود را با دوستان و آشنايان خود به اشتراك بگذاريد.

اينستاگرام داراي بخش هاي مختلفي مي باشد. بيشترين بخشي كه كاربران با آن سر و كار دارند، قسمت followers و following مي باشد. در قسمت فالوورز شما مي توانيد افرادي كه پيج شما را دنبال مي كنند را ببينيد و قسمت فالووينگ مربوط به پيج هايي مي باشد كه شما آنها را دنبال مي كنيد.

در روزهاي اول نصب اين پلتفرم كار سخت تر مي باشد. يك پيج موفق در اينستاگرام براي ماندگاري و رشد بيشتر نيازمند داشتن فالوورهاي بالا مي باشد. براي محقق ساختن اين امر شما بايد اصول كار در اينستاگرام را بدانيد. بسياري از افراد براي بالا بردن رقم فالوورهاي خود اقدام به خريد فالوور فيك مي كنند. برخي ديگر نيز از ربات ها كمك ميگيرند تا در ظاهر فالوورهاي پيجشان بالا رود. بايد بدانيد اينكار در آخر به ضرر شما خواهد شد. هوش مصنوعي در اينستاگرام متوجه فعاليت ربات گونه شما مي شود و ممكن است پيج شما را ببند. سعي كنيد با استفاده از الگوريتم معين شده اينستاگرام پيش رويد تا نتيجه حاصله برايتان مفيد واقع شود. اين كار زمانبر مي باشد و در ماه هاي اول شما شاهد رشد كمي در پيج خود خواهيد بود، اما عجله نكنيد زيرا به مرور زمان حساب شما با رعايت اصولي كه پيش گرفتيد رشد خواهد كرد و به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشيد تا چند راهكار اصولي براي افزايش سريع فالوور اينستاگرام را براي شما بازگو كنيم.

8 ترفند افزايش فالوور اينستاگرام

1.لايك كردن پست هاي ديگران

يكي از راه هاي بالا بردن فالوور لايك كردن پست افراد حوزه مربوطه مي باشد. سعي كنيد با لايك كردن و كامنت گذاري تعامل خود را با ديگران بالا ببريد تا آنها نيز با شما تعامل برقرار كنند. حتما در زير پست هاي ديگران كامنت هاي تخصصي بگذاريد تا احتمال پين شدن كامنت شما برايتان به ووجود آيد. زمانيكه كامنت شما پين شود، تعداد افراد بيشتري پيج شما را مي بينند و در نتيجه اگر محتواي پيج شما مفيد و كاربردي باشد اقدام به دنبال كردن شما مي كنند.

شما حتي مي توانيد در قسمت نظرات ديگر پيج ها به سوالات كاربران پاسخ دهيد. اينكار را بصورت محدود انجام دهيد تا صاحب آن حساب شما را بلاك نكند.

2.بيوگرافي مختصر و عالي

نوشتن يك بيوگرافي عالي از ملزمات يك پيج اينستاگرام مي باشد. در قسمت بيو شما مجاز هستيد تا 150 كاراكتر اعم از حروف و اعداد بنويسيد. براي نوشتن بيو كم خلاق باشيد و سعي كنيد مختصر ولي جامع اهداف پيج خود را بيان كنيد. اين نوع بيوگرافي ها احساس بهتري به كاربران مي دهند و در بسياري از موارد داشتن يك بيوگرتفي مناسب دليل فالو كردن افراد مي باشد.

3.پاسخگو باشيد

زمانيكه به دنبال بالا بردن و قوي كردن پيج اينستاگرام خود هستيد، حتما بايد پاسخگو سوالات كاربران باشيد. بسياري از حساب ها در اينستاگرام وجود دارند كه پاسخگو سوالات مشتريان خود نمي باشند. با اينكار فقط به خودتان لطمه مي زنيد، زيرا كاربران در صورت بي جواب ماندن سوالاتشان شما را آنفالو مي كنند. سعي كنيد تمامي كامنت ها و سوالات فالوورهاي خود را در سريعترين زما پاسخ دهيد تا حس اعتماد را در آنها ايجاد كنيد. سعي كنيد با لحن زيبا از دنبال كنندگان خود قدر داني كنيد تا حس خوبي به آنها منتقل كنيد. با اينكار شما مي توانيد اين اميد را داشته باشيد كه به واسطه مخاطبان خود به افراد بيشتر ديگر معرفي خواهيد شد.

4.فالو كردن ديگران

يكي از بهترين ترفندهاي افزايش فالوور فالو كردن ديگران مي باشد. زمانيكه كسي را فالو مي كنيد متوجه شما مي شود و در صورتي كه پيج جذابي باشيد او هم اقدام به فالو كردن شما مي كند. سعي كنيد افرادي را دنبال كنيد كه در حوزه فعاليت شما مشغول به كار هستند. اين افراد مخاطبان هدف شما هستند. با اينكار به اينستاگرام مي فهمانيد كه حوزه فعاليت شما چه افراد و پيج هايي هستند.

5.استمرار در پست گذاري

براي اينكه پيج شما روند صعودي داشته باشد سعي كنيد حتما به صورت مستمر پست بگذاريد. اينكار براي تمامي حساب ها ضروري مي باشد. سعي كنيد در طول هفته پست جديد منتشر كنيد. بهتر است هر روز در قسمت استوري فعاليت داشته باشيد.

حتما زمان مناسب براي انتشار پست هاي خود را پيدا كنيد. گذاشتن پست در زمان مناسب باعث بالا رفتن تعامل كاربران با محتواي شما مي شود.

6.تگ كردن افراد

يكي از ترفندهاي افزايش فالوور تگ كردن افراد مي باشد. زمانيكه مي خواهيد پست و يا عكسي را منتشر كنيد مي توانيد افرادي را تگ كنيد. شما مي توانيد از افراد موثر براي اينكار استفاده كنيد. با اينكار شما مي توانيد به راحتي با ديگر افراد تعامل برقرار كنيد. اما در مورد استفاده از اين ويژگي زياده روي نكنيد.

7.گذاشتن ويدئو در اينستاگرام

حتما در كنار عكس ها از ويدئو نيز براي پست ها و استوري هاي خود استفاده كنيد. تنها %10 از محتواي اينستاگرام متعلق به ويدئوها مي باشد. سعي كنيد از ويدئوهاي با كيفيت بالا در محتواهاي خود استفاده كنيد. گذاشتن ويدئو مي تواند احساس خوبي را به كاربران شما منتقل كنند.

8.استفاده از لايو

يكي از ويژگي هاي جذاب اينستاگرام گذاشتن ويدئو زنده در استوري مي باشد. شما مي توانيد به صورت زنده از طريق لايو با دنبال كنندگان خود ارتباط برقرار كنيد. اين ويژگي تاثير زيادي براي رشد كسب و كارها به وجود آورده است. مدت زمان لايو 1 ساعت بوده كه اخيرا تا 4 ساعت نيز افزايش يافته است. زمان گرفتن لايو اينستاگرام يك اعلان براي فالوورهاي شما مبني بر شروع لايو شما مي فرستد. از اين طريق كاربران مطلع خواهند شد كه شما در حال لايو گرفتن هستيد. در قسمت لايو فالوورها قادر خواهند بود سوالات خود را از شما بپرسند و لايو شما را لايك كنند. با اينكار تعامل حساب شما بالاتر مي رود.

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37217177-Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/09/05/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://biiut.com/read-blog/9736

https://theomnibuzz.com/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://www.click4r.com/posts/g/5846194/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/3962492/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://postheaven.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://blog.storymirror.com/read/mze96iig/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/346651/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8989035/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://writeablog.net/faheemkhatri4/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://graph.org/Social-Media-Marketing-What-You-Need-To-Know-Today-09-05

https://www.launchora.com/story/social-media-marketing-what-you-need-to-know-toda

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/social-media-marketing-tips-for-building-a-business

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/289127/social-media-marketing-tips-for-building-a-business?new=1

https://addandclick.com/read-blog/92212

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/09/05/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-without/

https://www.dailystrength.org/journals/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-wit


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۹:۰۰ توسط:sam موضوع:

چگونه درخت به بكاريم؟

چگونه درخت به بكاريم؟

طبق نظر و تحقيقات مهندسين نهالستان آلفا نهال :درخت به از خانواده سيب است و به شكل درختچه رشد مي كند. ميوه به از نوع گلسرخ هاست و اولين بار در جنوب اروپا و آسياي صغير ديده شده است. به نسبت سيب و گلابي مقاومت كمتري در برابر سرما دارد و سرماي بيشتر از 100 تا 400 ساعت مي تواند به جوانه هاي اين ميوه آسيب بزند. درخت به پس از چهار تا پنج سال ميوه مي دهند و اين باروري تا حدود چهل يا پنجاه سال ادامه خواهد داشت. درخت به خودبارور است.

به ميوه اي بسيار مفيد و حاوي كربوهيدرات ها، فيبر، چربي، پروتئين، ويتامين B1 (تيامين)، ويتامين B2 (ريبوفلاوين)، ويتامين B3 (نياسين)، ويتامين B5، ويتامين B6، ويتامين B9 (اسيد فوليك)، ويتامين C، كلسيم، آهن، منيزيم، فسفر، پتاسيم، سديم و روي مي باشد.

انواع به و درخت به

ميوه به نيز مانند بسياري از انواع ميوه، گونه‌هاي مختلفي دارد؛ از اين ميان مي‌ توان به موارد زير اشاره كرد؛

به اصفهان؛ شكل بيضي دارد و از انواع پربار است، از سال دوم به بار مي‌نشيند و نسبتاً به كم‌آبي و سرما نسبتاً مقاومت دارد.

به آذربايجان؛ اين نوع نيز از گونه‌هاي پربار است و طعمي ترش و آبدار دارد. شكل اين به، گرد است. براي كاشت در مناطق سردتر مناسب است و مقاومت خوبي در برابر سرما و خشكي دارد.

به شاهرود؛ اين گونه طعم شيرين‌ تر و كم‌ آب‌ تر دارد و نسبت به گونه‌ هاي قبلي كوچكتر است.

به آناناسي؛ اين گونه شكلي كشيده‌تر و رنگ سبز دارد و شبيه به گلابي بوده و خاستگاه آن منطقه بالكان است.

درخت به آمريكايي؛ اين گونه همانطور كه از نامش پيداست خاستگاهش آمريكا بوده و گونه‌اي اصلاح نژاد شده است. شكل گردي داشته و گونه‌اي بسيار پربار است.

به ليمو؛ اين نوع داراي عطر خاصي است كه بسيار معطر بوده و از برگ‌هاي آن به‌ عنوان دمنوش استفاده مي‌شود و امكان پرورش در گلدان را نيز دارد.

به ايتاليايي؛ خاستگاه اين به ايتاليا بوده، ميوه آن درشت، سنگين و پربار است.

به قرمز؛ اين نوع به با رنگ قرمز خود متمايز است. خاستگاه آن ايتاليا بوده و مقاومت خوبي نسبت به خشكي داشته و صرفه اقتصادي دارد.

https://alphanahal.ir/خريد-نهال/

انواع كاشت نهال به چيست:

درخت به با نام علمي« Cydonia oblonga» با ارتفاع متوسط خود، عموماً از سال سوم يا چهارم كاشت ميوه مي‌دهد و براي كاشت نهال به، روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه با اتخاذ اين روش‌ها و رعايت شرايط و نكاتي كه در بالا به آن اشاره شد و در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد، مي‌ توانيم درخت به بالغ و باروري داشته باشيم. جهت كاشت به كه برگ‌ها و ميوه‌ هاي كركي دارد، مي‌ توان از روش‌هاي مختلفي مانند؛ كاشت بذر، قلمه زدن، پاجوش درخت به، پيوند زدن و خواباندن بهره مند شد.

درخت به را مانند اكثر درختان ديگر مي توان از راه هاي گوناگوني نظير قلمه، پاجوش، پيوند وخوابانيدن ازدياد بخشيد. پيوند هايي كه براي به مناسب  تر است به ترتيب شكمي و اسكنه اي است. قلمه هاي خشبي و نيمه خشبي نيز براي قرمه زدن درخت به مناسب است.  لازم به ذكر است كه بايد قلمه هاي خشبي را در اواخر پاييز تا اوايل زمستان به اندازه 25 سانتي متر و قلمه هاي نيمه خشبي را بايد اواسط تابستان تا اوايل پاييز به اندازه 15-12 سانتي متر تهيه كرد. بهتر است درختان به را با فاصله پنج تا شش متر از يكديگر بكاريد

نكته: بايد در انتهاي قلمه نيمه خشبي سه تا چهار برگ باقي بماند.

كاشت بذر به:

براي پرورش درخت به از طريق بذر، نياز است كه دانه‌هاي به را از داخل ميوه آن خارج ساخته، آن‌ها را شسته تا ذرات گوشت ميوه روي دانه‌ها باقي نماند، سپس در جايي خنك به مدت يك يا دو روز قرار داده تا خشك شوند. آنگاه داخل يك كيسه نايلوني، مانند زيپ‌ كيپ را تا ¾ از ماسه مرطوب يا خزه اسفنجي تميز پر كرده و دانه‌ها را در آن بگذاريد و درب كيسه را بسته و كيسه را به مدت تقريباً 3 ماه در يخچال قرار دهيد.

بعد از اين مدت 1 يا 2 دانه را در يك گلدان با خاك مخلوط كاشته و گلدان را كنار پنجره خود قرار دهيد. به ياد داشته باشيد دانه‌ هاي به بايد در عمق يك سانتي‌متر از سطح خاك گلدان كاشته شوند. هنگامي كه دانه‌ها جوانه زد و رشد كرد و داراي دو برگ شد، زمان آن رسيده است كه گياهان كوچك را به داخل خاك باغچه يا باغ منتقل نماييد.

https://alphanahal.ir/quince-seedlings/

كاشت از طريق قلمه زدن:

قلمه زدن؛ روشي ديگر براي كاشت درخت به، استفاده از روش قلمه‌زدن است. به اين صورت كه مي‌ توان از دو نوع قلمه چوبي و قلمه نيمه‌چوبي استفاده كرد. قلمه‌ها بايد بدون برگ باشند و زمان گرفتن قلمه چوبي در آواخر پاييز و اوايل زمستان است و زمان گرفتن قلمه نيمه‌چوبي، از اواخر تابستان تا اوايل پاييز است.

در هنگام گرفتن قلمه بايد دقت كنيد كه از زير گره‌اي كه روي ساقه است، برش بزنيد و در انتهاي قلمه مي‌ توانيد قسمتي از پوست را جدا كنيد كه سرعت ريشه‌زايي افزايش يابد. قلمه‌ها را در گلداني كه دو قسمت شن و يك قسمت خاك برگ دارد كاشته و بايد هميشه سطح خاك رطوبت داشته باشد.

همچنين مي‌ توانيد از هورمون‌هاي ريشه‌ زايي قبل كشت نيز استفاده كنيد و روي گلدان قلمه را جهت حفظ رطوبت با نايلون بپوشانيد. گلدان حاوي قلمه را مي‌بايست دور از نور مستقيم خورشيد به مدت 2 تا 3 ماه نگهداري كرد تا قلمه‌ها ريشه دار شده و آماده كاشت در باغ و باغچه شوند.

كاشت درخت به از طريق پيوند زدن:

پيوند زدن؛ پيوند نيز روش ديگري است كه براي داشتن يك درخت به استفاده مي‌شود. نياز به يك گياه پايه و پيوند گرفته شده از يك درخت به است كه داراي شرايط و ميوه مناسب و با كيفيت باشد. با استفاده از روش‌هاي انجام پيوند، محل برش ساقه پيوندي را آماده كرده و بر روي پايه مورد نظر قرار مي‌دهيم.

قطر پيوند و پايه بايد يكسان بوده و با ايجاد برش‌هايي هر دو كاملاً يكديگر را پوشانده و روي هم قرار بگيرند. روش‌هاي پيوند زدن مختلفي را مي‌ توان به كار بست، به عنوان مثال از يك درخت بالغ با قدرت باروري بالا مي‌ توان با روش پيوند زبانه‌اي، پيوندي را روي پايه مورد نظر قرار داد. به عنوان مثال، پايه زالزالك يكي از پايه‌هاي مناسب براي پيوند درخت به است.

خواباندن؛ در اينجا نيز مانند استفاده از طريق خواباندن در گياهان ديگر، مي‌ توان قسمتي از يكي از شاخه‌هاي بلند را در حاليكه به درخت وصل است، زير خاك قرار داد. در اين وضعيت شاخه خوابانده شده در مجاورت با رطوبت خاك ريشه مي‌زند و بعد از اينكه از ريشه زدن آن شاخه مطمئن شديم، شاخه را از درخت اصلي جدا مي‌كنيم.

راهنماي كاشت نهال به

دما: كاشت نهال به عمدتا در مناطقي با آب و هواي معتدل و سرد انجام مي شود ، نهال به بايد در دماي پايين زير 7 درجه سانتيگراد به مدت 100 تا 400 ساعت نگهداري شوند تا رشد كنند. در تابستان ، درختان براي رسيدن به رشد مطلوب به تابستانهاي نسبتاً گرم نياز دارند.

نور: يك نهال به براي رشد به نور خورشيد كافي احتياج دارد اگر مقدار مناسبي از نور خورشيد را بدست آورد ، رشد خوبي خواهد داشت. هنگام كاشت نهال ، محافظت از درختان در برابر بادهاي شديد را مد نظر قرار دهيد ، زيرا بادهاي شديد باعث كاهش عملكرد درختان مي شود.

هرس: نهال به هرس مداوم زياد احتياج نداريد اما مي توانيد شاخه ها را اصلاح كنيد تا برگ هاي بهتري ايجاد شود.

انواع هرس و هرس درخت به

در هرس گياهان و درختان انواع مختلف هرس ريشه، هرس شاخه و هرس ميوه و برگ‌هاي مختلف انجام مي‌شود. در هرس شاخه‌هاي يك درخت انواع هرس‌هاي زير برشمرده مي‌شود:

هرس جامي

هرس هرمي

هرس شلجمي

هرس كوردون

آنچه مسلم است، هرس به سلامت، طول عمر و قدرت رشد و باروري درخت كمك مي‌كند و باعث از بين رفتن شاخه‌هاي زايد و دفع آفات و بيماري‌ها مي‌گردد. البته درخت به، در سال‌هاي ابتدايي نياز چنداني به هرس نداشته و در سال‌هاي ديگر نيز صرف جدا كردن شاخه‌هاي شكسته و مرده نياز به هرس برطرف مي‌شود. البته در مواردي كه شاخه‌ها در هم تنيده مي‌شوند و برداشت ميوه‌ها را سخت مي‌كنند، يا ميوه‌ها ريز مي‌شوند، مي‌ توان برخي شاخه‌هاي اضافي را هرس كرد.

هرس درخت به

درختان جوان به گفته برخي از پرورش دهندگان در 5-3 سال اوليه زندگي خود نيازي به هرس ندارند.  مگر حذف پاچوشهايي كه از كنار تنه اصلي گياه و در كنار پايه اصلي درختان ازخاك مي رويد. اين عمل در تمامي طي زندگي درخت به بايد انجام شود. زيرا پاجوشها تنها انرژي گياه مادري را مصرف كرده و فايده ديگري ندارند.  بعد از آن نيز هرس اين گياه شامل قطع ساقه ها و شاخه هايي است كه شكسته و آسيب ديده هستند و يا اينكه با رشد در جهت نامناسب ، مزاحم رشد ساير شاخه ها مي شوند و زمان مناسب هرس نيز در اواخر زمستان است.

براي كوتاه كردن شاخه هايي كه مزاحم رشد سايرين شده اند و يا رو به مركز گياه ردد كرده اند بايد به گونه اي عمل كرد و كه حداكثر حدود يك سوم طول شاخه كوتاه شود و دو سوم آن باقي بماند. در هرس اين درخت اصلا نبايد زياده روي كرد. چون گلها و شكوفه هاي درختان به بر روي ساقه هاي حاصل از فصل رشد جديد شكل ميگيرند. يعني در بهار ابتدا مقداري رشد ساقه جديد شكل ميگيرد و گلها روي همين شاخه ها پديدار مي شوند. به همين دليل اگر در كوتاه و يا قطع كردن ساقه ها و شاخه هاي اين درختان زياده روي كنيم، از تعداد ساقه هايي كه در فصل بهار خواهند روييد كم مي شود. و به همين دليل شكل گيري ميوه ها نيز كاهش خواهد يافت. با اين وجود و البته در مورد درختان به كه بالغ و بزرگ هستند و چندين سال است كه ميوه دهي دارند ميتوان نسبت به حذف تدريجي يك ساقه مسن كه ميوه دهي چنداني ندارد اقدام كرد تا انرژي گياه صرف رشد ساير ساقه ها شود.

ازطرفي اگر تعداد ميوه هاي شكل گرفته زياد باشد بايد در مراحل اوليه رشد ميوه ها تعدادي از آنها را حذف كرد و به اصطلاح تنك كرد تا رشد و بزرگ شدن ميوه هاي باقيمانده به خوبي انجام گيرد. اين كار را مي توان 2-1 هفته بعد از اينكه گلبرگهاي گلها ريزش كردند انجام داد و نسبت به كم كردن تعداد ميوه ها اقدام كرد. البته باز هم يادآوري مي كنم اين كار در صورتي ضرورت دارد كه تعداد ميوه هاي شكل گرفته زياد باشد و ميوه ها فضاي كافي براي رشد و بزرگ شدن نداشته باشند.

آفات و بيماري هاي به و درمان

از آفات اين گياه مي‌توان به سرخرطومي درخت به اشاره كرد كه معمولا در ميانه‌هاي تابستان فعاليت مي كنند و لاروهاي آن با تغذيه خود به درختان به آسيب مي‌رسانند. البته لاروهاي حشرات ديگر نيز هستند كه با تغذيه خود از برگها و همچنين ميوه هاي جوان مي توانند به اين گياه آسيب وارد آورند. با مشاهده چنين مشكلاتي مي توان با استفاده از سموم آفت كش همانند آفت كشهاي تماسي ، فعاليت اين لاروها را كنترل و محدود كرد.

شته نيز گاهي مشكلاتي را ايجاد مي كند و اكثر بر روي نواحي جوان گياه همانند سرشاخه ها فعاليت مي كند. اگر تعداد شته ها زياد باشد مي تواند به دليل توليد ماده چسبناك عسلك موجب چسبناك شدن سطح برگها و ميوه هاي جوان شود. از سموم آفت كش نيز مي توان براي كنترل حشرات استفاده كرد. توجه كنيد كه سم آفت كش كارباريل يكي از سمومي است كه يم تواند به برگهاي درختان به آسيب شديد وارد كند بنابراين جهت مبارزه با آفات اين سم را انتخاب و استفاده نكنيد.

آفت و بيماري آتشك به و درمان : يكي از بيماريهاي خطرناك درختان به آتشك است كه علاوه بر به ، درختان سيب و بخصوص گلابي را مي تواند آلوده و از پاي درآورد. بيماري آتشك به دليل فعاليت نوعي باكتري با نام علمي Erwinia amylovora  است . اين بيماري بر روي شاخه هاي جوان وسرشاخه ها، برگها و همچنين شكوفه ها مشاهده مي شود و اولين علائم را مي توان همزمان با ريزش گلبرگ شكوفه هاي درخت و بر روي نواحي ياد شده مشاهده كرد. نواحي آلوده تغيير رنگ مي دهند و پژمرده، چروكيده و خشك مي شوند.

اگر شرايط آب و هوايي منطقه شما مرطوب نيز باشد، در هنگام فعاليت  يماري آتشك مي توانيد شاهد ترشح شيره از قسمتهاي بيمار نيز باشيد. سرعت پيشرفت اين بيماري با توجه به نوع رقم درخت (برخي انواع مقاوم تر و برخي حساس تر هستند) ، سن درخت، شرايط آب و هوايي و قدرت گياه مختلف متفاوت است اما به هر حال مي تواند بعد از مدتي تمامي گياه را از پاي دربياورد و از بين ببرد.  متاسفانه اين بيماري درماني سريع و 100? ندارد مخصوصا به دليل اينكه عامل اين بيماري نوعي باكتري است، مصرف قارچكشها آنطور كه مورد نظر است، اثري بر روي كنترل و ريشه كن كردن اين بيماري نخواهند داشت. براي جلوگيري از شيوع اين بيماري اولا بايد ارقامي از گياه را انتخاب كرد كه به شكل ژنتيكي به اين بيماري مقاوم هستند و همچنين با انجام نگهداري خوب و مناسب از گياه ،درختاني قوي پرورش داد كه توان ايستادگي و مقاومت بيشتري در برابر اين بيماري داشته باشند .

بهتر  است كه به محض مشاهده قسمتي از شاخه و ساقه درخت كه علائم آتشك را نشان مي دهد هر چه زودتر نسبت به قطع و حذف اين شاخه اقدام كرد  از نظر كاربرد سموم اگر خطر شيوع اين بيماري در منطقه شما سابقه دارد بهتر است كه قبل از مشاهده علائم از سموم استفاده كرد زيرا سموم بعد از ظهور اين بيماري اثر بخشي كمي دارند. از جمله سمومي كه بدين منظور استفاده مي شود ميتوان به اين نمونه ها اشاره كرد: باكتري كشهايي همانند استرپتومايسين Streptomycin و يا Terramycin كه به نحوي نوعي آنتي بيوتيك گياهي به شمار مي روند(البته اين مواد را بهتر است زماني كه ميوه ها شكل گرفته اند و قابل مشاهده هستند مصرف نكنيم) ، ماده تريس-آلومينيم Aluminum tris كه نوعي باكتري كش محسوب مي شود اما بايد قبل و هنگام گلدهي مصرف شود، سموم قارچكش حاوي عنصر مس كه اگرچه قارچكش هستند اما به دليل داشتن عنصر مس بر روي باكتريها نيز اثر دارند و بيش از ساير موادي كه جهت مبارزه با اين بيماري معرفي مي شوند، در دسترس همگان هستند .

بهتر است كه از سموم حاوي عنصر مس هنگامي استفاده كرد كه درختان هنوز در ركود به سر مي برند و يا در مراحل اوليه بيدار شدن و فعاليت درخت باشد زيرا اين سموم مي توانند به برگها و ميوه هاي جوان آسيب برسانند با اين وجود اگر خطر از بين رفتن تمامي درخت به دليل اين بيماري وجود دارد ، استفاده از آن هنگام وجود گلها و ميوه هاي جوان اجتناب ناپذير است بخصوص اينكه گاهي براي كنترل مناسب اين بيماري مجبور خواهيم بود چندين بار از اين سم استفاده كنيم.

 بيماري زنگ بيماري ديگر قارچي است كه اكثرا بر روي ميوه هاي گياه و گاهي برگهاي آن لكه هايي نارنجي رنگ ايجاد مي كنند براي مبارزه با اين بيماري نيز سموم را مي بايست قبل از فعالي شدن گياه و بيدار شدن جوانه ها استفاده كرد و از جمله سموم پيشنهادي براي مسئله مي توان به زيرام و تيرام اشاره كرد. پوسيدگي ريشه و طوقه درختان به نوعي بيماري قارچي كه توسط قارچ آرميلاريا Armillaria mellea ايجاد مي شود ريشه هاي درختان به را درگير مي كند و به تدريج آنها را از بين مي برد . در نتيجه شاهد پژمردگي شاخه هاي اين گياه و زوال تدريجي درخت خواهيم بود.

بيماري لكه برگي قارچي درختان به Quince fleck كه توسط Fabraea maculata ايجاد مي شود بخصوص در مناطقي كه رطوبت بالايي در طي فصل رشد دارند شيوع مي‌يابد. در اين بيماري بر روي برگها لكه هايي تيره رنگ با مركزي سفيد رنگ و كوچك شكل ميگيرد . اين لكه ها به تدريج بزرگ مي شوند و به هم مي پيوندند ونواحي وسيعي را تشكيل مي دهند. ريزش برگها و از بين رفتن ميوه ها از جمله اثرات شيوع اين بيماري است. سموم حاوي عنصر مس از جمله سموم موثر بر روي كنترل اين بيماري است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۰:۳۵ توسط:sam موضوع:

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه كروكوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو كننده استفاده ميكردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو كمك ميگرفتند. اين گياه زماني كه عده اي از جمعيت كليسايي پروتستان به آمريكا مهاجرت كردند به آنجا برده و در ساحل شرقي كشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه كروكوس است كه كه رنگي طلايي داشته و از خشك شدن اين رشته ها حاصل ميشود كه نحوه خشك كردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران كار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور كلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يكي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور كلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يك نوع‌ ادويه تند كه محصول آن در اتريش كشت ميشود فلفل پرويان است كه با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر كيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال كارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر كيلو زعفران حدود???? دلار آمريكا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با كيفيت به صفحه لينك شده مراجعه كنيد.

براي كساني كه ممكن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نكته را يادآور شد كه قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور كلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد كرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور كلي به شما توصيه ميكينم كه از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري كنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات كار بسيار دشواري است. زعفران، يكي از سوغات مشهد مقدس است كه در كنار زرشك، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه كروكوس براي موارد غذايي و پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران كاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني كه محصول در آن كشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل كروكوس سرگل نام دارد كه زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري كرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد كه شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد كه همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در كشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از كشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد كه هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در كشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريكا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

كانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا كشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي كبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

تركيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور كه مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است كه در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور كه در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است كه اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه كمك ميكند.

از همين رو تمام كساني كه به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر كنند.

همچنين در زمين‌هايي كه زعفران كاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را كاشت و از آن بهره برد.

تك تك گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا كيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميكند.

كارگراني كه هنگام برداشت در زمين ها كار ميكنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها كنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين كار صورت بگيرد كه همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميكند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد كه اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا كنند كه هر كدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يكسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريك خشك شوند.

و اينكه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? كيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۱۳ توسط:sam موضوع:

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

در سال هاي اخير در كشور عزيزمان ايران يكي از موانع جدي براي جوانان كشور براي ادامه تحصيل در رشته و دانشگاه موردعلاقه دانشجويان سد بزرگ كنكور است، اما در بسياري از كشورها كنكوري وجود ندارد و اين فرصت را براي متقاضيان ايجاد مي كند تا با استفاده از يك مسير منطقي و راحت در رشته موردعلاقه و دانشگاه مناسب تحصيل كنند. عدم وجود كنكور در اين كشورها اولين و يكي از جذاب ترين مزيت هاي تحصيل خارج از كشور براي جوانان كشورمان است. بنابراين مي توان با تحقيق و مشورت و مشاوره و يك انتخاب آگاهانه در رشته موردعلاقه خود و در يكي از دانشگاه‌هاي خوب بين‌المللي تحصيل كند.

مهاجرت به كانادا

داشتن يك مدرك تحصيلي بين المللي مي‌تواند به جوانان در مسير آينده زندگي آنها كمك زيادي كند و گزينه هاي زيادي براي انتخاب شغل و ادامه زندگي براي آنان بوجود بياورد.

اما انتخاب كشور، دانشگاه و رشته تحصيلي مناسب كار آساني نيست و انتخاب اشتباه مي تواند تمام شيريني هاي گفته شده را از بين ببرد و هزينه هاي انجام شده را نابود كند.

شركت رايابين الملل با استفاده از متخصصان با تجربه و دانش روز و آگاهي از شرايط كشورهاي مختلف و آشنايي با رشته هاي مختلف تحصيلي، مي تواند بهترين مشاوره ها را به متقاضيان ارائه كند و در زمان و هزينه هاي شما براي دريافت مجوز تحصيل در كشورهاي اروپايي و كانادا صرفه جويي كند.

رايا بين الملل يك شركت ايراني-كانادايي است كه با داشتن تجربه پرونده هاي مهاجرت مختلف بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۱:۲۱ توسط:sam موضوع:

دوربين مدار بسته براي اماكن مسكوني

 دوربين مدار بسته براي اماكن مسكوني

 

 

سامانه هاي نظارتي كه در سال هاي متمادي در بازار هاي متعدد بين المللي و داخلي حضور پيدا كرده اند، با ارائه تكنولوژي هاي خاص، امنيت محيطي را به ميزان قابل توجهي بالا برده اند. با پيشرفته تر شدن سامانه هاي نظارتي همچون دوربين مدار بسته مسكوني توسط برند هاي معتبر جهاني، قابليت بهره برداري از اين تجهيزات را در درون منزل و يا فضاي مسكوني به وجود آورده اند. حالا با ورود مستقيم اين محصولات به زندگي ما، سوالاتي مطرح مي شود كه چه نوع دوربين مدار بسته اي براي اين فضا ها مناسب تر هستند. در ادامه اين مقاله دقيق ترين معيار ها براي خريد دوربين مدار بسته مسكوني را به شما معرفي مي كنيم، تا در كنار دريافت كاركرد مناسب، صرفه جويي اقتصادي براي خود و يا ساكنين مجتمع مسكوني به ارمغان بي آوريد.

xnpn_z7.jpg

اماكن مسكوني و اداري

مكان هاي مسكوني و اداري كه بيشتر نياز به نظرات دقيق 24 ساعته دارند، با در نظر گرفتن كمترين هزينه ممكن توسط مدير و يا ساكنين ساختمان مي توانند، دوربين مدار بسته مسكوني قرار گرفته در رده متوسط سيستم نظارتي را خريداري كنند، كه صرفه اقتصادي و قابل توجهي براي مصرف كنندگان خود دارد. اماكن نام برده شده به دليل تغيير كم شرايط نوري محيط (آن هايي كه در فضاي مسقف نصب مي شوند) با كمك كمترين لنز و رزولوشن تصاوير با وضوح بالا در خرجي هاي تعريف نمايش مي دهند. اغلب لنز هاي دوربين مدار بسته مسكوني بين 2.8 تا 3.6 ميلي متر متغير هستند، كه با كمك پردازنده پر سرعت و رزولوشن 2 مگا پيكسل، تصاوير راه پله، پاركينگ، درب آسانسور، پا گرد و پشت بام را با وضوح مناسب به نمايش در مي آورد. براي ضبط تصاوير ارسالي از لنز  دوربين مدار بسته  با توجه به نوع تكنولوژي محصول مي توانيد از ايكس وي آر، دي وي آر و ان وي آر دوربين مدار بسته تحت شبكه استفاده كنيد، ولي با در نظر گرفتن صرفه اقتصادي سامانه هاي نظارتي خريداري شده بهترين گزينه براي فضاي هاي نام برده شده دوربين مدار بسته HDCVI و AHD دو مگا پيكسلي مي باشد.

نمايندگي هايك ويژن       

 

دوربين تماشاي كودك، پرستار و يا حيوان خانگي

شايد براي همه ما سوال شده است كه چه سيستم نظارتي 24 ساعته و يا دوربين مدار بسته تحت شبكه اي براي درون منزل مناسب است، تا با كمك آن به مشاهده اتفاقات درون خانه خود بپردازيم. بيايد قبل از پاسخ به اين سوال مواردي كه درون منزل نياز به نظارت دارد را بررسي كنيم. مواقعي نياز مي شود كه، به دليل مشغله كاري فرزند كوچك، فرد سالمند و يا حيوان خانگي كه نياز به مراقبت دارند را در خانه تنها بگذاريم و يا پرستاري را براي نگه داري، از آن ها استخدام كنيم. براي جامع عمل پوشاندن به امر، نياز به محصولي داريم كه به صورت بر خط و يا آنلاين تصاوير را به گوشي موبايل ما ارسال كند و يا آن را بر روي ميكرو اس دي كه درگاه آن بر روي دوربين وجود دارد ذخيره سازي كند. از طرف ديگر قابليت هاي منحصر به فرد ديگري در اين سري دوربين مدار بسته مسكوني روميزي وجود دارد، تا شما با كمك آن ها به انجام مواردي همچون برقراري ارتباط صوتي دو طرفه، ديدن تصاوير بر روي موبايل به صورت بر خط و يا آنلاين بپردازيد.

نتيجه گيري نهايي

دوربين مدار بسته مسكوني، كه در عرصه نظارتي بيشتر از اعلان هشدار و امنيتي فعاليت مي كنند. در بين دوربين مدار بسته اقتصادي قرار مي گيرند. اين نوع تجهيزات كه به راحتي در فضاي داخلي خارجي ساختمان نصب مي گردند، مديريت كاملي در مشاهده وقايع محيطي در اختيار شما مي گذارند. توجه به اين موضوع خالي از لطف نيست كه دوربين مدار بسته برروي فضاي با اهميت بالا همچون پاركينگ، درب و راه پله بايد كيفيتي بالا تري نسب به ديگر جاهاي ساختمان داشته باشند، در هنگام وقوع حوادث غير مترقبه، همچو دزدي، ريزش ساختمان و يا آتش سوزي ناگهاني، جزئيات هرگونه با كيفيت و رزولوشن بالا تماشا كرده و عكس العمل مربوط به آن حادثه را در كسري از ثانيه انجام دهيد.

قوانين نصب دوربين مداربسته در مكان‌ها و فضاهاي مختلف مسكوني و تجاري

تامين امنيت يكي از مسائلي است كه در همه جوامع كوچك و بزرگ بايد وجود داشته باشد. امنيت كشور، شهر، محله و امنيت خانه، همگي از مواردي هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند. در اين مقاله قوانين نصب دوربين مداربسته مكان‌هاي مختلف ازجمله اماكن عمومي ، ادارات ، منزل و پاركينگ را با هم بررسي مي‌كنيم.

هايك ويژن

پيشرفت تكنولوژي باعث شده است تا ابزارها و وسايل مختلفي براي تامين امنيت طراحي شوند كه از آن ميان مي توان به دوربين هاي مداربسته اشاره كرد.

دوربين هاي مدار بسته ابزاري امنيتي و نظارتي بوده كه در اماكن مختلف مسكوني، اداري، تجاري و سازمان هاي مختلف نصب مي گردد و امنيت آن مكان را تامين مي نمايد. اما آيا مي توان اين دوربين ها را در هر مكاني به صورت دلخواه نصب نمود يا قوانيني براي نصب آنها وجود دارد؟ پاسخ به اين سوال مطلبي است كه در ادامه به آن پرداخته شده است.

معرفي دوربين مداربسته و انواع آن

دوربين مدار بسته كه به آن cctv كه كوتاه شده عبارت  closet circuit television مي باشد نوعي دوربين است كه در جاي خود ثابت مي ماند و از محيط اطراف خود تصاوير و فيلم هايي را ضبط كرده و در نمايشگر نمايش مي دهد.

 

از اين وسايل براي حفاظت و همچنين نظارت در مكان هاي مختلف استفاده مي شود. كاربردهاي نظامي، پليسي، كنترل ترافيك، تصويربرداري نامحسوس و … براي اين وسيله وجود دارد. دوربين هاي مدار بسته در انواع مختلفي وجود دارند كه بسته به نوع استفاده مي توان هر يك را تهيه و نصب نمود.

دوربين هاي آنالوگ، دوربين هاي تحت شبكه يا ip و دوربين هاي دومنظوره انواعي از دوربين هاي مدار بسته پركاربرد مي باشند. از نظر ظاهري نيز دوربين ها در انواع مختلفي مانند دوربين هاي مينياتوري، دوربين هاي مادون قرمز، دوربين هاي صنعتي، دوربين هاي dome و دوربين هاي speed dome وجود دارند.

در هنگام انتخاب انواع دوربين ها بايد مزايا و معايب هر يك را در نظر گرفت و با توجه به بودجه و محلي كه قرار است دوربين در آن نصب گردد به انتخاب هر يك دست زد.

دوربين مدار بسته در چه مكان هايي نصب مي شود؟

مكان هاي مختلفي وجود دارند كه مي توان در آنها از دوربين مدار بسته استفاده نود. اماكن تجاري مختلف و فروشگاه هاي كوچك و بزرگ، مغازه هايي مانند طلا فروشي ها و موبايل فروشي ها، مكان هاي مسكوني و مجتمع هاي بزرگ، سازمان ها و اداره هاي مختلف و … از مكان هايي هستند كه مي توان در آنها از سيستم دوربين مدار بسته استفاده نمود.

نحوه نصب دوربين ها در اين اماكن نياز به تخصص و مهارت بالايي داشته و نياز است تا طراحي و بررسي نقشه به صورت دقيق انجام گيرد و دوربين در نقاط كور نصب نگردد. تعداد دوربين هاي مدار بسته نصب شده نيز بستگي به متراژ و فضاي ساختمان دارد و ممكن است از يك تا چند دوربين متغير باشد.

منع قانوني در نصب دوربين مداربسته

اما ممكن است اين سوال پيش بيايد كه آيا مي توان دوربين ها را در هر مكاني نصب نمود؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه قوانيني براي نصب دوربين هاي مدار بسته وجود دارد و در صورتي اجازه نصب اين دوربين ها در حريم هاي خصوصي افراد داده مي شود كه مجوز لازم از اين افراد دريافت گردد و با رضايت آنها اين كار انجام گيرد.

در اماكن عمومي و فروشگاه و مغازه و ادارات مختلف اين كار نيازي به اجازه گرفتن از ساير افراد ندارد اما در صورتي كه بخواهيد دوربين را در محل مسكوني خود نصب نماييد نياز است تا همسايگان خود را از اين كار مطلع سازيد زيرا ممكن است اين كار باعث تجاوز به حريم خصوصي آنها گردد.

مي توان با نصب تابلوهايي كه نشانه نصب دوربين مدار بسته مي باشد اطلاع رساني را انجام داد. علاوه بر اين ها قوانيني براي نصب دوربين هاي مدار بسته وجود دارد كه در ادامه به آنها اشاره شده است.

قوانين نصب دوربين مداربسته در مكان هاي مختلف

همانطور كه مي دانيد دوربين مدار بسته باعث حفظ امنيت جاني و مالي افراد مي گردد و از بسياري از جرائم جلوگيري مي كند. اما آيا نصب اين دوربين ها باعث تجاوز به حريم خصوصي افراد نمي شود؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه در مواردي كه اين دوربين ها به صورت خصوصي در مكان هاي مختلف نصب مي گردند نياز است تا اقدام به كسب اجازه از افرادي كه در معرض اين دوربين ها قرار مي گيرند نمود.

در غير اين صورت امكان سوء استفاده برخي افراد از اين دوربين ها وجود دارد و بسيار مشاهده شده است كه برخي افراد با نصب اين دوربين ها در داخل خانه اقدام به سوء استفاده از افراد نموده اند.

قوانين حقوقي مربوط به دوربين هاي مدار بسته

حريم خصوصي، حقي است كه همه افراد در جامعه از آن برخوردارند و در صورتي كه به اين حريم تجاوز شود مي توان از فرد خاطي شكايت نمود. دوربين هاي مدار بسته در صورتي كه در مكان هاي نامناسب مانند داخل منزل مسكوني، داخل آسانسور، اتاق پرو مغازه ها و اين چنين مكان هايي نصب گردند تجاوز به حريم خصوصي محسوب شده و پليس مي تواند خاطيان را دستگير نمايد.

متاسفانه در مجموعه قوانين حقوقي ما، قانوني اختصاصي براي دوربين هاي مدار بسته وجود ندارد اما مقرراتي تنظيم شده اند كه توسط پليس و نيروي انتظامي كنترل مي گردد. نظارت نيروي انتظامي بر روي دوربين هاي مدار بسته  و محل نصب آنها از ضروريات است و بدين صورت جلوي بسياري از سوء استفاده هايي كه بسياري از افراد مي كنند گرفته خواهد شد.

تي وي تي

نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف

نصب دوربين مدار بسته در مكان هاي مختلف قوانين خاص خود را دارد كه براي ايجاد نظم و جلوگيري از سوء استفاده برخي افراد بايد اين قوانين رعايت گردند. در ادامه به چگونگي نصب دوربين مدار بسته در فضاهاي مختلف پرداخته شده است.

  • اماكن عمومي: در اماكني كه عمومي و پر رفت و آمد مي باشد مانند فروشگاه ها و مغازه هاي مختلف كه براي حفظ امنيت و جلوگيري از جرائمي مانند سرقت دوربين نصب مي گردد هيچ منع قانوني وجود ندارد و مي توان اين دوربين ها را در مكان ها به راحتي نصب نمود.

 

  • مشاعات مجتمع هاي مختلف: ممكن است برخي افراد تمايل داشته باشند تا در قسمت هايي از ساختمان كه مشاع بوده و مورد استفاده تمامي ساكنين قرار مي گيرد اقدام به نصب دوربين مدار بسته نمايند. قسمت هاي مشاع ساختمان شامل راه پله ها، پاركينگ، لابي، حياط و غيره مي گردد كه براي نصب دوربين در اين مكان ها نياز است تا تمامي همسايگان و افراد ساكن در ساختمان به صورت كتبي نسبت به نصب دوربين مدار بسته رضايت دهند. در صورتي كه حتي يكي از ساكنين راضي به نصب دوربين در مناطق مشاع نباشد اين كار غير قانوني خواهد بود.

 

  • محيط هاي خصوصي: مكان هاي خصوصي مكان هايي مانند داخل منزل و اتاق خواب، داخل اتاق پرو، آسانسور، رختكن باشگاه ها و … مي باشد كه امكان نصب دوربين در اين مكان ها وجود ندارد مگر اين كه مجوز رسمي براي انجام اين كار دريافت شده باشد. حساسيت بالاي اين محيط ها باعث مي شود تا توجه زيادي در كسب مجوز لازم صورت گيرد و افراد به هر دليلي نتوانند دوربين را در اين مكان ها نصب نمايند.

 

  • محيط كار: نصب دوربين مدار بسته در ادارات و سازمان هاي مختلف بسيار رايج است و اين كار براي جلوگيري از وقوع جرايم مختلف، نظارت بر عملكرد كار كارمندان، جلوگيري از جا به جايي و سرقت مدارك و اسناد مختلف، جلوگيري از سوء رفتار كاركنان و موارد اين چنيني انجام مي گيرد. اما در صورتي كه مي خواهيد دوربين مدار بسته را در اين محيط ها نصب نماييد نياز است تا به كاركنان آن شركت يا سازمان نسبت به حضور دوربين اطلاع رساني گردد و همچنين اعتماد مابين مدير و كارمندان حفظ شده و به شخصي بي احترامي و توهين نشود. دليل نصب دوربين مدار بسته بايد به افراد گفته شود و حريم شخصي كاركنان و مسائل اخلاقي به طور كامل رعايت گردد.

با توجه به نكات گفته شده و قوانين نصب دوربين هاي مدار بسته در اماكن مختلف، در صورتي كه تمايل داريد در مكان هايي كه نيازمند دريافت مجوز مي باشند، دوربين مدار بسته تهيه و نصب نماييد نياز است تا در ابتدا شكايتي را به واسطه تهديد، تخريب و خطرات امنيتي تنظيم نماييد و ذكر كنيد كه نياز براي حفظ امنيت خود نياز به نصب دوربين مدار بسته در مكان مورد نظر مي باشيد.

اين شكايت بايد نزد مراجع قضايي و يا نيروي انتظامي برده شود و در آنجا پس از بررسي هاي لازم مجوز مورد نظر جهت نصب دوربين مدار بسته صادر گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۴۴ توسط:sam موضوع:

هتل كوروش

هتل كوروش كيش

هتل 5 ستاره كوروش كيش يكي از مجلل ترين و باشكوه ترين هتل هاي جزيره كيش مي باشد كه فعاليت خود را در سال 1396 آغاز كرده است. ساختمان اين هتل تازه تاسيس به صورت برج مي باشد و در 16 طبقه، 198 اتاق و سوئيت با امكانات بروز آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل كوروش كيش مجهز به تمام استاندارد هاي جهاني مي باشد و در نوع خود بي نظير است، شايان به ذكر است كه اين هتل را با نام هتل سبز در جهان شناخته مي شود.
يكي ديگر از ويژگي هاي بارز اين هتل استاندارد هاي زيست محيطي مي باشد كه در تمامي مراحل سوخت و بهره برداري از آن رعايت شده است. هتل كوروش كيش اولين هتل در خاورميانه است كه انرژي خورشيدي براي تامين انرژي مصرفي خود بهره مي گيرد  چرا كه يكي از اهداف اصلي در جهان بهره گيري از سوخت هاي فسيلي و گلخانه اي است كه در اين هتل استفاده از انرژي خورشيدي را به جاي سوخت ها ممكن كرده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۰۶ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دامينك پس از آخرين سرقتش تصميم مي گيرد ازين كار دست كشيده و به جايي ناشناس برود تا آبها از آسياب بيفتد و از طرفي برايان(مامور پليس)به دنبال گروهي تبهكار است كه…

اطلاعات تكميلي فيلم Fast & Furious 4 2009 :

كارگردان : Justin Lin

نويسنده ها : Chris Morgan, Gary Scott Thompson

بازيگران : Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez

كشور : USA | Japan

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ? April 2009 (USA)

شناخته شده به اسم : The Fast and the Furious 4

لوكيشن فيلمبرداري : ??? West Green Street, Pasadena, California, USA

كمپاني سازنده : Universal Pictures, Relativity Media, Original Film

Box Office فيلم Fast & Furious 4 2009 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ? April 2009

Gross USA: 5,064,265

Cumulative Worldwide Gross: 0,364,265

فيلم سريع و خشن ? به كارگرداني جاستين لين در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم وين ديزل، پل واكر، جوردانا بروستر، ميشل رودريگز، جان اورتيز، گل گدوت، جك كانلي، شيا ويگهام , سانگ كانگ به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۲۰ توسط:sam موضوع: