صد درصد صد درصد .

صد درصد

فرق بين تشك ايراني و خارجي

فرق بين تشك ايراني و خارجي

خواب راحت و استراحت مطلق به دغدغه‌اي اساسي براي جامعه تبديل شده است. اين موضوع براي بسياري از توليدكنندگان تشك يك موضوع مهم قلمداد مي‌شود. زيرا اگر يك تشك نتواند يك خواب راحت را به خريدار هديه دهد، هيچ ارزشي نخواهد داشت.

plsj_w11.jpg

بنابراين مطالعات براي رفع نقص و بهبود ويژگي‌هاي يك تشك ايده‌آل در مركز تحقيقات توليدكنندگان بزرگ و معتبر بي‌وقفه جريان دارد. اولين فرق بين تشك ايراني و خارجي، موضوع مطالعه مستمر است. كه براي رفع نقص‌ها و بازخوردهاي منفي، در نهايت منجر به اختلاف كيفيت در تشك‌هاي داخلي و خارجي خواهد شد. فروش بالا، رضايت‌مندي روزافزون ، توليد طرح‌هاي جديد و افزايش تنوع مدل‌هاي به‌روز و… همگي نمونه‌اي اندك از برندهاي  best  و kelebek  هستند

 

 

 

 

 

10 فرق بين تشك ايراني و خارجي

1-مواد اوليه :

اولين موضوعي كه در خوب يا بد بودن يك تشك ملاك نظر قرار مي‌گيرد، مواد بكار رفته در تشك است. كيفيت مواد اوليه، فرق بين تشك ايراني و خارجي را بيشتر عيان مي‌كند.


البته پيشرفت اين حوزه در كشور چشمگير بوده اما هنوز اختلاف كيفيت آنچنان بالاست، كه تنها حضور محصولات خارجي مي‌تواند خلا ميان يك محصول ايده‌آل خارجي و يك محصول خوب داخلي را پر كند. تفاوت تشك‌هاي داخلي و تشك‌هاي خارجي آن ممكن است با چشم و در نگاه اول هم ديده شود ولي قطعا با استفاده هر دو، پي به اختلاف فاحش اين دو خواهيد برد.

2-تنوع مدل :

 دومين فرق بين تشك ايراني و خارجي، تنوع بالاي محصولات خارجي است زيرا برندهاي فراواني در اين حوزه فعال هستند. و جنبه رقابتي ميان آنها سبب شده براي فروش بيشتر و پيروزي در عرصه رقابت ، محصولات متنوعي را توليد و عرضه كنند.

اين موضوع مي‌تواند به جلب رضايت نهايي خريداران بيانجامد، زيرا سلايق اشخاص متفاوت است و اين اختلاف سليقه مي‌تواند در خريد برندهاي خارجي تبلور پيدا كند.

3- رضايت يا فروش :

اگر وجهه رضايت را يك صفت كيفي در نظر بگيريم، وجهه فروش يك ويژگي كمي خواهد بود. دو موضوعي كه ارتباط معنايي فراواني با هم دارند. و رشد يكي از آنها همواره به رشد ديگري منتج خواهد شد. فرق بين تشك ايراني و خارجي ذيل اين عنوان ، در جلب نظر نهايي خريدار تاثير بسزايي دارد.

زيرا اغلب توليدكنندگان خارجي رضايت را پله‌هاي نردبان فروش مي‌دانند. و تاكيد فراوان در جلب رضايت دارند. اين موضوع در توليدكنندگان داخلي هم ديده مي‌شود ولي به سبب بازار رقابتي اندك ، كمتر بدان اهميت داده مي‌شود.

4- رعايت استانداردها :

 اين موضوع بسيار پيچيده است . زيرا سطوح استانداردها بسيار متفاوت هستند. و از پايين‌ترين سطح استاندارد كه شامل رعايت موارد اوليه مي‌باشد شروع مي‌شوند. و به بالاترين سطح كه رضايت‌ مندي حداكثري خريداران را به دنبال دارند ختم مي‌شود.

اين اختلاف سطوح در فرق بين تشك ايراني و خارجي، هم در موضوع توليد و هم در موضوع رضايت ، بسيار حائز اهميت است. زيرا رعايت حداكثري استانداردها تبديل به يك رويه عادي در اغلب توليدات خارجي شده است . در حاليكه رعايت پايين ترين سطح از استانداردها در توليدات داخلي از الزامات به شمار مي‌رود.

5- قيمت :

به واسطه اختلاف شديد ارزي ميان واحد پولي داخل و خارج ، اغلب تشك‌هاي داخلي در رده كيفي متوسط با قيمتي مناسب‌تر توليد و عرضه مي‌شوند. ولي اين موضوع در تشك‌هاي با كيفيت بالا مصداق ندارد. و تشك‌هاي با كيفيت عالي توليد داخل ، اختلاف قيمتي بالا با محصولات مشابه خارجي ندارند. و بعضا هم قيمت داخلي‌ها بالاتر است.

اين اختلاف قيمتي در رده‌هاي متوسط هنوز هم فروش بالاي خارجي‌ها را تحت تاثير قرار نداده است . زيرا فرق بين تشك ايراني و خارجي در اختلاف كيفيت فاحش ميان آن دو است. و در رده بعدي مبحث اختلاف قيمت به چشم مي‌آيد. عمر متوسط و كارايي متوسط محصولات داخلي در مقابل عمر بالا و همچنين افت كيفيت اندك در دراز مدت محصولات خارجي ، مبحث قيمت را كمرنگ خواهد كرد.

6- تنوع رنگ و دوخت :

ست كردن تشك و تخت خواب با ديگر وسايل اتاق خواب يكي از دغدغه‌هاي اشخاص به شمار مي‌رود. اين موضوع سبب مي‌شود كه رنگ يك تشك و حتي نقش‌هاي استفاده شده در آن براي عده‌اي موضوع مهمي تلقي شود.


در  فرق بين تشك ايراني و خارجي در موضوع رنگ ، تنوع بالاي دوخت و طرح و رنگ در محصولات خارجي باعث مي‌شود خريداران محصولات خارجي آزادي انتخاب بيشتري داشته باشند.

7- ماشين‌ آلات و خط توليد :

 از آنجايي كه استفاده از ماشين آلات به‌روز مي‌تواند برش‌هايي دقيق را انجام دهد. لذا هم دوخت نهايي عالي خواهد شد . و هم دور ريز مواد اوليه كاهش مي‌يابد. كه در نهايت مي‌تواند منجر به كاهش قيمت نيز گردد ، موضوعي كه در خط توليد تشك‌هاي داخلي ، كمتر به آن توجه مي‌شود. و فرق بين تشك ايراني و خارجي را به وجود مي آورد.

8- ضمانت‌ نامه :

اغلب تشك‌هاي داخلي و خارجي داراي ضمانت‌نامه هستند. اما، مدت ضمانت‌نامه موضوع مهم اين مقوله است. زيرا تشك‌هاي با كيفيت اندك هم عمري نزديك به دوسال دارند . و كم پيش مي‌آيد يك تشك قبل از ?? ماه استفاده دچار مشكل گردد. فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي در مبحث ضمانت‌نامه در اختلاف ميان مدت زمان گارانتي آنهاست.

ضمانت‌نامه 108 ماهه محصولي چون  perfect،يكي از مدل هاي پر فروش تشك هاي بست ، حكايت از كيفيت ساخت بالاي آن دارد. كيفيتي كه معلول علت‌هاي فراوان و متفاوتي است.

9- استاندارد بهداشتي :

 روي بدن انسانها انواع و اقسام جرم ها و باكتري ها وجود دارند. و يكي از مناسب ترين مكان ها براي رشد عوامل بيماري زا ، تشك است. بيماري ها و عفونت هاي پوستي ، عفونت ادراري ، ذات الريه و سرماخوردگي مي توانند با تغييراتي در گردش خون ، ورود برخي باكتري هايي را افزايش بدهد.

از جمله موارد موجود در  فرق بين تشك ايراني و خارجي كه ذيل  مقوله بهداشت و رعايت استانداردهاي بهداشتي نمود بيشتري پيدا ميكند ، وجود  پوشش آنتي باكتريال است. در محصولي همچون تشك  dr.best از سري تشك هاي طبي بست بعلت استفاده از پوشش آنتي باكتريال ، قطعا استرس و اضطراب خريدار در رعايت مسائل بهداشتي مرتفع خواهد شد.

10- حس راحتي و آرامش :

ديگر فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي اين است كه در تشك هاي خارجي به خاطر اسانس هايي كه در متريال آن استفاده شده ، در هنگام خوابيدن روي آن ، به فرد يك حس آرامشي مي دهد. كه در  اغلب تشك‌هاي ايراني اين مورد به چشم نمي خورد .

بنابراين خصوصيتي كه در تشك هاي خارجي به كار رفته، مانند اسانس هاي خوش بوي به كار رفته در تار و پود تشك و همچنين استفاده از خصوصيت نانو در  متريال تشك ، مزيتي است كه تشك هاي خارجي نسبت به تشك هاي ايراني دارند. و همين امر باعث ارائه حس آرامش در هنگام خوابيدن روي اين نوع تشك ها مي باشد.

منبع : https://bestkelebek.ir/

در بالا 10 مورد فرق بين تشك ايراني و خارجي را به اختصار توضيح داديم . و تلاش كرديم با طرح موضوعات مهم و البته كاربردي ، در رفع شبهه خريداران گامي بزرگ برداريم. ولي به ياد داشته باشيد . موارد مذكور تمامي موضوعاتي نيستند كه بايد به آنها دقت شود .

و مسائل ديگري هم در يك خريد ايده­آل نقش دارند. از جمله توزين مناسب وزن بدن به تمام قسمت هاي تشك يا گردش هواي متعادل و … كه مي توان از آن نام برد. در نهايت اين خريدار است كه با در نظر گرفتن شرايط و نياز هاي ضروري  خود تصميم نهايي را اتخاذ مي كند. و بهترين خريد رو در زمينه محصولات خواب انجام مي دهد.


برچسب: فرق بين تشك ايراني و خارجي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۵۳ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :