صد درصد صد درصد .

صد درصد

خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي‌

 

w47525_f9.jpg

 

يكي از بهترين و محبوب‌ترين روش‌هاي زندگي و مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. فرد مهاجر از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌تواند اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌اش دريافت كند.

خريد ملك يكي از انواع سرمايه گذاري در قبرس شمالي است.

گرچه خريد خانه در قبرس شمالي، فاقد سختي‌هاي معمول در ساير كشورها است و سختي ندارد، اما بهتر است كه بدون دريافت كمك از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدام به خريد ملك در قبرس شمالي نكنيد.

طبق تصميمات دولت قبرس شمالي، اين نام مجاز نمي باشد‌هايي در راستاي سهولت در جذب مهاجران از طرق مختلف، وجود دارد.

يكي از مواردي كه نياز به توجه ويژه دارد، اين است كه املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در ادامه‌ي اين مقاله به بررسي شرايط خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يكي از مهم‌ترين شرايط خريد ملك در قبرس شمالي، اين است كه اگر شخص خريدار، سوء سابقه‌ي كيفري داشته باشد، چه در كشور مبدا و چه در هر جاي ديگر، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين مرحله براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي بدهيد. براي اخذ موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري قبرس شمالي، حدود 6 ماه زمان لازم است.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك ملك بخرند. اين يعني كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته‌ي مهم اينكه اگر صاحب ملك فردي غير قبرسي يا غير ترك ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك انتخابي نداريد.

از ديگر الزامات براي مهاجرت به قبرس شمالي از طريق خريد ملك در اين كشور، انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي است.

درباره قبرس

كشور جزيره‌اي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشور يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد تجاوز حاكمان و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافات و در ادامه جنگي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان شهرت دارد.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

گرچه مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب ملك

در اولين مرحله، لازم است كه در بين خانه‌هاي موجود، خانه‌اي را انتخاب كنيد، كه لازم براي شما داشته باشد. يعني اينكه قيمت، متراژ، امكانات و ... متناسب با نياز شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه خانه را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره خواهيد شد. اگر به توافق رسيديد، بايد بين 1000 تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

در اين مرحله بايد وضعيت ملك را چك كنيد. منظور از وضعيت، بررسي وام، قرض، بدهي و ... ملك است. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

پس از اينكه با فروشنده به توافق رسيديد، قراردادي به زبان انگليسي كه نياز به امضا دو شاهد دارد، را امضا مي‌كنيد.

مجوز خريد

اگر شما ترك قبرسي نيستيد، بايد براي اخذ مجوز انتقال سند مالكيت اقدام كنيد. اين مجوز را انجمن شهرداري قبرس شمالي صادر مي‌كند و هزينه‌ي آن بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجوز انتقال مالكيت، شما و فروشنده هر دو بايد ماليات انتقال را بپردازيد و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

ارائه‌ي مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، براي خريد ملك در قبرس شمالي لازم است:

  • ارائه‌ي شناسنامهي تمام اعضاي خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • اصل گذرنامه و كپي تمام صفحات آن
  • ارائه‌ي سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • قراردادهاي فروش ملك اصل و كپي ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • قراردادهاي اجاره اصل و كپي ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 عدد تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند، كه بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد. به همين منظور لازم است كه حداقل يك سوم از كل مبلغ ملك را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. الباقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، پرداخت خواهيد كرد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت ملك در شهرهاي مختلف، با يكديگر فرق دارند. مثلا در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت املاك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلاها از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت‌هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي، مزايايي براي شخص خريدار به همراه دارد كه برخي از آن‌ها متوجه خانواده‌ي شخص نيز مي‌شود:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، ماليات و تورم
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.
  • وجود دانشگاه بين المللي و معتبر
  • مهاجر پذير بودن مردمان بومي
  • سواحل بينظير ماسه‌اي و صخره‌اي

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

 

منبع: شركت زيتون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۷:۲۲ توسط:sam موضوع:

خريد لگو مارول كوچك

لگو مارول

اگرچه لگو مارول عمدتاً در رده لگوهاي پسرانه قرار مي گيرد، اما تعداد كمي از دختران نيز هستند كه عاشق ابرقهرمانان مارول هستند و مي خواهند مدل هاي لگو مارول را براي خود داشته باشند. انواع مختلفي از لگوهاي مارول وجود دارد كه داراي شخصيت هاي ابرقهرماني متفاوتي هستند. برخي از محبوب ترين شخصيت هاي مجموعه لگو مارول عبارتند از لگو انتقام جويان، لگو جنگ ستارگان و غيره.

هر فردي به دليل وجود مدل هاي متنوع لگو مارول به اسباب بازي هاي لگو مارول علاقه مند است. اسباب بازي هاي لگو مارول از قطعات كوچك زيادي تشكيل شده اند كه تعداد آنها با توجه به اندازه و ابعاد هر لگو مارول متفاوت است. برخي از مدل هاي لگو مارول از پلاستيك و برخي از مدل هاي لگو مارول از لاستيك ساخته شده اند.

خريد لگو مارول

محصولات لگو مارول انواع مختلفي دارند. اسباب بازي هاي لگو مارول انواع مختلفي دارند و توسط قسمت هاي مختلف شركت لگو توليد و عرضه مي شوند. اندازه لگو مي تواند پيچيدگي لگو شگفت انگيز را كاهش يا افزايش دهد. طبيعتاً، هرچه اندازه لگو بزرگتر باشد، ساخت و نگهداري آن دشوارتر است و پيچيدگي آن باعث مي شود كه فرآيند تكميل لگو طولاني تر شود.

اگر كه كمد اسباب بازي كودكتان فضاي كمي دارد و به دنبال خريد لگو مارول كوچك هستيد، مي توانيد براي بررسي انواع اسباب بازي هاي لگو مارول در اندازه هاي كوچك و بزرگ به فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد. لگو هاي مارول موجود در بارلي توي داراي ضمانت كيفيت و اطمينان محصول هستند و هركسي كه بخواهد لگو مارول ارزان و باكيفيت خريداري كند مي تواند به راحتي از بين مدل هاي لگو مارول موجود در اين فروشگاه گزينه مناسب را انتخاب كند. خريد خود را انتخاب كنيد

اسباب بازي لگو مارول

اگر قصد خريد لگو را داريد يا مي خواهيد براي فرزندان خود هديه بخريد، خريد لگو مارول را به شما توصيه مي كنيم. ما تضمين مي كنيم كه لگو مارول بهترين هديه اي است كه مي توانيد به فرزندان خود بدهيد. توجه به كيفيت ساخت در هنگام خريد لگو مارول بسيار مهم است زيرا اگر در خريد لگو مارول به كيفيت توجه نكنيد در صورت خريد لگو مارول بي كيفيت ممكن است قطعات آسيب ديده يا لگوها به درستي جا نشوند.

قيمت لگو مارول

توجه داشته باشيد كه برندهاي مختلف لگو مارول را با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند و همچنين توجه داشته باشيد كه قيمت اسباب بازي لگو مارول به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم.

- يكي از اصلي ترين دلايلي كه بر قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول تاثير مي گذارد، كيفيت لگو مارول و نوع آن است. هر چه كيفيت لگو بالاتر باشد، قطعا قيمت لگو مارول بالاتر خواهد بود.

- از ديگر عوامل موثر بر قيمت لگو مارول مي توان به اندازه و تعداد قطعات لگو مارول اشاره كرد. هرچه لگو مارول بزرگتر باشد، هنگام خريد لگو مارول بايد هزينه بيشتري بپردازيد.

خريد لگو مارول ارزان

لگو مارول يك سبك ابرقهرماني مانند لگو بتمن و لگو اسپايدرمن دارد. به همين دليل در بين كودكان و نوجوانان بسيار محبوب است. با توجه به علاقه زياد كودكان به اين لگوها، والدين معمولا به دنبال لگوهاي ارزان قيمت مارول هستند. برندهاي چيني زيادي وجود دارند كه لگوهاي مارول را با قيمت پايين و ارزان عرضه مي كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگوها قطعا در مقايسه با برندهاي خارجي كيفيت بالايي ندارند. با اين حال، اگر قصد خريد لگوهاي مارول ارزان را داريد، توصيه مي كنيم حتما به فروشگاه هاي عرضه كننده لگوهاي خارجي مراجعه كنيد، زيرا در اين فروشگاه ها مطمئناً مي توانيد مدل هاي خاصي از محصول را پيدا كنيد. لگو مارول ارزان را پيدا كنيد و از كيفيت آنها مطمئن شويد.

نهايت دقت و ظرافت براي ساخت هر يك از مدل هاي اصلي لگو مارول استفاده شده است. وقتي بچه‌ها اين لگوهاي مارول را تكميل مي‌كنند، مي‌توانيد طراحي زيباي تمام جزئيات را ببينيد. مدل هاي اصلي لگو مارول توسط طراحان حرفه اي اسباب بازي طراحي شده است تا كودكان و نوجوانان بتوانند با آنها سرگرم شوند و نتيجه اي خارق العاده را ببينند.

بهترين لگو مارول

محبوبيت لگو مارول به بسياري از فروشگاه هاي اسباب بازي اين فرصت را داده است كه لگو مارول را ذخيره كنند. اين روزها تقريباً هر فروشگاه لگو، انواع لگوهاي مارول را در دسته بندي هاي خود حمل مي كند. لگو مارول با استقبال بسيار خوبي روبرو شده است و بسياري از والدين بر اساس علايق و سليقه فرزندانشان لگو مارول را خريداري مي كنند.

با اين اوصاف، ممكن است با اين سوال مواجه شده باشيد كه بهترين لگو مارول كدام نوع لگو است؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه نمي توان يك مدل خاص را بهترين لگو مارول ناميد، زيرا هر مدل لگو مارول طرفداران خاص خود را دارد. اما بايد بدانيد كه بهترين لگو مارول بايد لگوي باشد كه از بهترين مواد و كيفيت بالا ساخته شده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۱:۱۱ توسط:sam موضوع:

بارلي اسباب بازي خريد لگو مارول

لگو مارول

اگرچه لگو مارول عمدتاً در رده لگوهاي پسرانه قرار مي گيرد، اما تعداد كمي از دختران نيز هستند كه عاشق ابرقهرمانان مارول هستند و مي خواهند مدل هاي لگو مارول را براي خود داشته باشند. انواع مختلفي از لگوهاي مارول وجود دارد كه داراي شخصيت هاي ابرقهرماني متفاوتي هستند. برخي از محبوب ترين شخصيت هاي مجموعه لگو مارول عبارتند از لگو انتقام جويان، لگو جنگ ستارگان و غيره.

هر فردي به دليل وجود مدل هاي متنوع لگو مارول به اسباب بازي هاي لگو مارول علاقه مند است. اسباب بازي هاي لگو مارول از قطعات كوچك زيادي تشكيل شده اند كه تعداد آنها با توجه به اندازه و ابعاد هر لگو مارول متفاوت است. برخي از مدل هاي لگو مارول از پلاستيك و برخي از مدل هاي لگو مارول از لاستيك ساخته شده اند.

خريد لگو مارول

محصولات لگو مارول انواع مختلفي دارند. اسباب بازي هاي لگو مارول انواع مختلفي دارند و توسط قسمت هاي مختلف شركت لگو توليد و عرضه مي شوند. اندازه لگو مي تواند پيچيدگي لگو شگفت انگيز را كاهش يا افزايش دهد. طبيعتاً، هرچه اندازه لگو بزرگتر باشد، ساخت و نگهداري آن دشوارتر است و پيچيدگي آن باعث مي شود كه فرآيند تكميل لگو طولاني تر شود.

اگر كه كمد اسباب بازي كودكتان فضاي كمي دارد و به دنبال خريد لگو مارول كوچك هستيد، مي توانيد براي بررسي انواع اسباب بازي هاي لگو مارول در اندازه هاي كوچك و بزرگ به فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد. لگو هاي مارول موجود در بارلي توي داراي ضمانت كيفيت و اطمينان محصول هستند و هركسي كه بخواهد لگو مارول ارزان و باكيفيت خريداري كند مي تواند به راحتي از بين مدل هاي لگو مارول موجود در اين فروشگاه گزينه مناسب را انتخاب كند. خريد خود را انتخاب كنيد

اسباب بازي لگو مارول

اگر قصد خريد لگو را داريد يا مي خواهيد براي فرزندان خود هديه بخريد، خريد لگو مارول را به شما توصيه مي كنيم. ما تضمين مي كنيم كه لگو مارول بهترين هديه اي است كه مي توانيد به فرزندان خود بدهيد. توجه به كيفيت ساخت در هنگام خريد لگو مارول بسيار مهم است زيرا اگر در خريد لگو مارول به كيفيت توجه نكنيد در صورت خريد لگو مارول بي كيفيت ممكن است قطعات آسيب ديده يا لگوها به درستي جا نشوند.

قيمت لگو مارول

توجه داشته باشيد كه برندهاي مختلف لگو مارول را با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند و همچنين توجه داشته باشيد كه قيمت اسباب بازي لگو مارول به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم.

- يكي از اصلي ترين دلايلي كه بر قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول تاثير مي گذارد، كيفيت لگو مارول و نوع آن است. هر چه كيفيت لگو بالاتر باشد، قطعا قيمت لگو مارول بالاتر خواهد بود.

- از ديگر عوامل موثر بر قيمت لگو مارول مي توان به اندازه و تعداد قطعات لگو مارول اشاره كرد. هرچه لگو مارول بزرگتر باشد، هنگام خريد لگو مارول بايد هزينه بيشتري بپردازيد.

خريد لگو مارول ارزان

لگو مارول يك سبك ابرقهرماني مانند لگو بتمن و لگو اسپايدرمن دارد. به همين دليل در بين كودكان و نوجوانان بسيار محبوب است. با توجه به علاقه زياد كودكان به اين لگوها، والدين معمولا به دنبال لگوهاي ارزان قيمت مارول هستند. برندهاي چيني زيادي وجود دارند كه لگوهاي مارول را با قيمت پايين و ارزان عرضه مي كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگوها قطعا در مقايسه با برندهاي خارجي كيفيت بالايي ندارند. با اين حال، اگر قصد خريد لگوهاي مارول ارزان را داريد، توصيه مي كنيم حتما به فروشگاه هاي عرضه كننده لگوهاي خارجي مراجعه كنيد، زيرا در اين فروشگاه ها مطمئناً مي توانيد مدل هاي خاصي از محصول را پيدا كنيد. لگو مارول ارزان را پيدا كنيد و از كيفيت آنها مطمئن شويد.

نهايت دقت و ظرافت براي ساخت هر يك از مدل هاي اصلي لگو مارول استفاده شده است. وقتي بچه‌ها اين لگوهاي مارول را تكميل مي‌كنند، مي‌توانيد طراحي زيباي تمام جزئيات را ببينيد. مدل هاي اصلي لگو مارول توسط طراحان حرفه اي اسباب بازي طراحي شده است تا كودكان و نوجوانان بتوانند با آنها سرگرم شوند و نتيجه اي خارق العاده را ببينند.

بهترين لگو مارول

محبوبيت لگو مارول به بسياري از فروشگاه هاي اسباب بازي اين فرصت را داده است كه لگو مارول را ذخيره كنند. اين روزها تقريباً هر فروشگاه لگو، انواع لگوهاي مارول را در دسته بندي هاي خود حمل مي كند. لگو مارول با استقبال بسيار خوبي روبرو شده است و بسياري از والدين بر اساس علايق و سليقه فرزندانشان لگو مارول را خريداري مي كنند.

با اين اوصاف، ممكن است با اين سوال مواجه شده باشيد كه بهترين لگو مارول كدام نوع لگو است؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه نمي توان يك مدل خاص را بهترين لگو مارول ناميد، زيرا هر مدل لگو مارول طرفداران خاص خود را دارد. اما بايد بدانيد كه بهترين لگو مارول بايد لگوي باشد كه از بهترين مواد و كيفيت بالا ساخته شده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۴:۱۵ توسط:sam موضوع:

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي سايت كافي مي باشد

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي سايت كافي مي باشد

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي يك سايت كافي مي باشد؟ سوالي كه اين روز ها بسيار زياد شده و خيلي از افراد فكر مي كنند اگر سايت خود را ريسپانسيو كنند كافي است ولي بايد در كنار آن به نكات ديگري نيز توجه كنيم. در اين مقاله توضيح مي دهيم كه چرا داشتن يك طراحي وب سايت واكنش گرا براي اولين گام عالي است اما تركيب AMP با يك طراحي PWA بهتر است.

در طي سال هاي گذشته اين اولين بار است كه نياز به بهينه سازي صفحات سايت براي موبايل انقدر ضروري مي باشد.
حتي در تكرار فعلي، جستجوي تلفن همراه براي تبليغ كنندگان و مشاغل بسيار مهم است. اين آمار را در نظر بگيريد:

  • بيشتر جستجوهاي Google در تلفن هوشمند يا رايانه لوحي انجام مي شود.
  • 50 درصد جستجوهاي محلي براي اطلاعات تماس با مشاغل از طريق تلفن همراه انجام مي شود.
  • طبق گفته BrightEdge، 69 درصد از جستجوكنندگان تلفن همراه اظهار داشتند كه بيشتر از يك برند با يك سايت همراه استفاده مي كنند كه نگراني هاي آن ها را برطرف كرده است.
  • در حال حاضر، با طراحي وب تلفن همراه، سرعت بيش از هر عامل رتبه بندي ديگر تقدم دارد. متأسفانه نيمي از وب سايت ها براي جستجوي موبايل به طور جدي بهينه نشده اند.
  • 70 درصد صفحات وب موبايل 7 ثانيه طول مي كشد تا محتواي آن ها كاملا بارگيري شود.

خطاهاي رايج در بهينه سازي سايت براي موبايل

خطاهاي رايج سايت ها در بهينه سازي براي تلفن همراه شامل موارد زير است:

  • پرونده هاي JavaScript و شيوه هاي آبشار (CSS) مسدود شده است.
  • تغيير مسيرها انجام نشد
  • رابط هاي گرافيكي ضعيف (به عنوان مثال، متن ريز يا عكس ها بي كيفيت مي باشد)
  • توابع جستجوي Clunky
  • Obtrusive interstitials

رفع بسياري از اين موارد نياز به سرمايه گذاري در يك سيستم مديريت محتواي پاسخگو (CMS) و پيكربندي مناسب براي سايت تلفن همراه شما دارد. با اين وجود بسياري از سؤالات در مورد اين كه پيكربندي واقعاً براي وب سايت شما چه كار مي كند، باقي مانده است. طراحي وب سايت واكنش گرا به عنوان پيكربندي ارجح بر صنعت حاكم شده است، اما با افزايش رقابت بيشتر وب سايت، آيا صنعت هم بايد حركت كند؟

آيا در طراحي وب سايت ريسپانسيو بودن كافي است؟

اكنون ايجاد يك وب سايت موبايل مستقل از ديد كاربر نهايي خوب است، اما از ديدگاه بهينه سازي موتور جستجو (سئو) به ميزان قابل توجهي حق وب سايت شما را كاهش مي دهد. فراتر از اين، دامنه هاي تلفن همراه مي تواند يك سرمايه گذاري پرهزينه براي حفظ آن باشد.

شركت هاي طراحي وب سايت ها در طراحي خود از ريسپانسيو (RWD) استفاده مي كنند اما بايد به خاطر داشته باشيم كه طراحي سايت و بهينه سازي صفحات براي موبايل، سرعت را در نظر نمي گيرند و ريسپانسيو يك قابليت طراحي براي طراحان مي باشد و شما بايد خود بارعايت نكات سرعت آن را هم بهينه كنيد. احتمالاً CMS شما داراي افزونه طراحي ريسپانسيو است.

صفحات وب RWD از شبكه هاي سيال براي ارائه تصاوير و عناصر روي صفحه متناسب با دستگاه هاي كاربران استفاده مي كند. تيم هاي فني، مزاياي خوبي را براي طراحي موبايل ارائه مي دهد، از جمله:

  • ريسپانسيو بودن صفحات سايت براي دستگاه هاي مختلف
  • حفظ تمام مطالب در يك منبع ياب (URL) برخلاف دامنه
  • مقرون به صرفه تر از ايجاد يك سايت موبايل مستقل است
  • با استفاده از زبان نشانه گذاري هايپرتكست 5 (HTML5) به سايت ها مي توان آفلاين دسترسي پيدا كرد.

در حالي كه RWD مزاياي زيادي دارد ولي بيشتر به عنوان روشي كم هزينه براي بهينه سازي وب سايت ها براي دستگاه هاي جستجوي تلفن همراه ايجاد شده است. همچنين راهي براي تكميل اين كار با كمي تلاش تا حد ممكن مي باشد.

 

https://tomer.itu.edu.tr/haberler/2022/03/09/tari-h%C3%AE-yarimadada-kisa-bi-r-tur

https://trpd.granicusideas.com/ideas/what-is-mbox-mail?page=55

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=120

https://lessons.drawspace.com/post/256666/terbaru-wa-0813-2744-6997-ahli-denah-rumah-hema

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/page/206

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/ancestry-merge-trees?page=131

https://heber-ut.granicusideas.com/ideas/stream-hd-movies-from-soap2day?page=78

https://1dsq8r.videomarketingplatform.co/masterclass-e-mail-copywriting-1

https://irvine.granicusideas.com/ideas/the-ultimate-guide-to-short-term-property-loans-and-how-you-can-get-the-best-results-by-using-these-tips-and-tricks-2?page=42

https://www.tripadvisor.com/Profile/websolutiw

https://www.4shared.com/u/AiLkezP6/febosed275.html

https://disqus.com/by/websoluti04092/about/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۹:۲۳ توسط:sam موضوع:

افزايش امنيت محيط و خودرو با دوربين هاي هوشمند

افزايش امنيت محيط و خودرو با دوربين هاي هوشمند

اين روز ها كافي است سري به خيابان ها بزنيم تا متوجه شويم تعداد اتومبيل ها و ديگر وسايل حمل و نقل تا چه حد افزايش يافته است. شايد روزي تراكم خودرو ها در شهر هاي بزرگ يا در اصطلاح در كلان شهر ها به چشم مي آمد اما امروزه تعداد خودرو ها در شهر هاي كوچك نيز به ميزان چشم گيري افزايش يافته است.

تعداد زياد و گاهي ميليوني اتومبيل ها در هر شهر سبب مي شود مشكلاتي مانند جاي پارك مناسب بر سر راه شهروندان قرار گيرد. نبودن جاي پارك مناسب نه تنها در تردد هاي روزانه در سطح شهر براي انجام فعاليت هاي گوناگون شهروندان را نگران امنيت خودروهاشان مي كند، بلكه هنگام بازگشت به خانه و در طول شب نيز اين نگراني ادامه خواهد داشت.

پيشرفت تكنولوژي سبب شده تا پاسخ برخي از مشكلات افراد به سرعت پيدا شود، براي مشكل امنيت خودرو ها نيز چند سالي است شاهد حضور دوربين هاي نظارتي محيطي و دوربين هاي خودرو در بازار هستيم. اين محصولات كه با استقبال بسيار خوب كاربران نيز رو به رو شده اند، با امكاناتي كه در اختيار آن ها قرار مي دهند، تجربه ي حس شيرين امنيت را بار ديگر امكان پذير كرده اند.

شيائومي به عنوان يكي از شركت هاي هميشه فعال در حوزه ي تكنولوژي هاي جديد، دوربين هاي نظارتي مختلفي را روانه ي بازار كرده است، در اين ميان بر خي از مدل هاي دوربين شيائومي براي كنترل محيط بيروني و برخي مختص نصب بر روي اتومبيل هستند.

در اين مطلب به اختصار دوربين هاي نظارتي را بررسي كرده و امكانات مختلف آن ها را بر مي شمريم و در ادامه چند دوربين شيائومي را معرفي خواهيم كرد.

امكانات دوربين هاي نظارت بر محيط شيائومي

دوربين هاي شيائومي در حوزه ي كنترل و نظارت بر محيط به دو دسته كلي تقسيم مي شوند، يكي دوربين هايي كه براي كنترل فضاي داخلي خانه مناسب هستند و دومي دوربين هايي كه علاوه بر قابليت نصب در داخل خانه امكان قرار گرفتن در فضاي باز را نيز دارند و در واقع در برابر شرايط آب و هوايي مختلف مانند آفتاب و بارش باران و برف مقاومت كافي را دارند.

اين دوربين ها با ضبط فيلم از فضاي تحت كنترل و قابليت نمايش آنلاين آن به فرد كنترل كننده مي توانند بر هر فضايي نظارت داشته باشند. براي دسترسي به تصاوير آنلاين كافي است كاربران دوربين را به گوشي هوشمند خود متصل كرده و با اپليكيشنكظارت را آغاز كنند. كيفيت فيلم هاي ضبط شده در مدل هاي مختلف فرق خواهد داشت و برخي از اين دوربين ها از قابليت اتصال به دستيار صوتي، ارتباط صوتي دو طرفه، سنسور تشخيص حركت انساني، قابليت ديد در شب و ... برخوردارند.

چنين دوربين هايي امروزه براي نظارت به پاركينگ هاي عمومي و شخصي بسيار استفاده مي شوند و در صورتي كه خطر يا ورود غير مجاز به حريم تحت نظارت خود را حس كنند با دادن اعلان بر روي گوشي يا لپ تاپ كاربران را مطلع خواهند كرد.

امكانات دوربين خودرو شيائومي

دوربين هاي خودرو نيز انواع مختلفي دارند برخي از آن ها تنها يك لنز دارند كه در قسمت جلويي خودرو نصب مي شود و برخي داراي دو لنز براي نصب در عقب و جلوي اتومبيل هستند. دسته اي از انواع جديد دوربين خودرو شيائومي قابليت فيلم برداري از فضاي داخلي خودرو را نيز داراست.

دوربين هاي خودرو با توجه به نوع آن ها مي توانند امكان نظارت بر دور تا دور خودرو در هنگام رانندگي براي كاهش خطراتي مانند تصادف را فراهم كنند، يا در هنگامي كه اتومبيل پارك شده است، ورود غير مجاز و خطراتي از اين دست را به كاربران اطلاع رساني مي كنند.

برخي از دوربين ها داراي سنسور هاي سنجش سرعت يا بررسي حجم ترافيكي نيز هستند. در ادامه به معرفي دو مدل دوربين شيائومي كه طرفداران بسياري دارند، مي پردازيم.

دوربين خودرو شيائومي مدل سونتي مي A400

اين دوربين خودرو شيائومي از آن مدل هايي است كه هم امكانات فراواني دارد و هم طراحي ظاهري آن بسيار زيباست. ابعاد اين دوربين كوچك و وزن آن سبك در نظر گرفته شده تا نصب كردنش بسيار آسان باشد.  بدنه ي اين محصول از پلاستيك مات با كيفيتي ساخته شده كه در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبي دارد.

لنز دوربين جلويي با زاويه ديد 145 درجه مساحت بسيار خوبي از خيابان را پوشش داده و در صورتي كه ترافيك باشد كاربر حداقل به سه لايه از ترافيك ديد خواهد داشت. زاويه ديد دوربين عقبي 130 درجه است و فضاي پشتي را نيز به خوبي پوشش مي دهد.

ويژگي برتر اين مجموعه دوربين شيائومي كيفيت QUAD HD تصاوير است كه سبب مي شود روشنايي، كنتراست، دقت رنگي و ... بسيار خوب باشد. اگر افراد از قابليت ضبط دو كاناله يعني استفاده ي هم زمان دوربين جلويي و پشتي بهره ببرند، كيفيت فيلم هاي ضبط شده توسط دوربين جلويي 1440 پيكسل و دوربين عقبي 1080 پيكسل خواهد بود.

از ديگر ويژگي هاي جذاب اين محصول مي توان به قابليت ديد در شب اشاره كرد كه بواسطه ي آن رانندگي در شب و در هواي برفي و مه آلود بسيار آسان مي شود. همچنين زماني كه خودرو پارك شده تصاوير براي كنترل امنيت وضوح خوبي خواهند داشت. تكنولوژي WDR در اين قسمت كمك مي كند هنگامي كه كنتراست بسيار زياد يا نور كم است، تصاوير همچنان واضح باشند.

G-sensor موجود در اين دوربين خودرو شيائومي امكان نظارت 24 ساعته از اتومبيل را فراهم كرده و هنگام هر لرزش يا ضربه مشكوك فيلم محيط ضبط شده و كاربر مطلع مي گردد. در واقع زماني كه كاربران اين دوربين را بر روي اتومبيل خود نصب مي كنند، گويي دو چشم، هميشه در حال نگاه كردن به خودرو است.

دوربين نظارتي شيائومي مدل MWC14

اين دوربين ظاهر مدرن و زيبايي دارد، بدنه ي سفيد رنگ آن از پلاستيك ABS ساخته شده تا در برابر ضربه و خط و خش به خوبي مقاومت كند. لنز دوربين در زير صفحه ي بيضي شكل شفاف و سياه رنگي در قسمت جلويي بدنه قرار گرفته است.  اين دوربين براي استفاده در فضاي بيروني طراحي شده و به همين خاطر در برابر تغييرات آب و هوايي نيز مقاوم است. دوربين نظارتي شيائومي مدل MWC14 مي تواند بدون هيچ مشكلي در دماي 20- تا 50+ كار كند.

در اين مدل نيز از تكنولوژي WDR استفاده شده و به همين دليل در تاريكي مطلق نيز تصاوير با كيفيت خوبي ضبط خواهند شد. تصاوير ثبت شده توسط اين دوربين داراي كيفيت Full HD هستند و چهره ها و جزييات در آن ها وضوح مناسبي دارد.

از ديگر ويژگي هاي اين دوربين نظارتي جذاب مي توان به قدرت تشخيص حركت انساني از ديگر حركات مانند: وزش باد يا عبور حيوانات اشاره كرد. امكان ارتباط صوتي دوطرفه با محيط تحت نظارت توسط تكنولوژي PIR از مزيت هاي ديگر آن است.

اين دوربين شيائومي انرژي مورد نياز خود را از طريق 5700 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند كه قادر است  تنها با يك بار شارژ 3 ماه به طور پيوسته كار كند. افراد مي توانند فيلم هاي ثبت شده را علاوه بر حافظه خود دوربين در فضاي ابري ذخيره كرده يا از كارت حافظه جانبي استفاده كنند.

با استفاده از اين دوربين نظارتي شيائومي كاربران معناي تازه اي از امنيت و نظارت را تجربه مي كنند. بد نيست بدانيد كه از اين دوربين مي توان براي نظارت بر فضاي هاي داخلي نيز استفاده كرد.

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2023/06/blog-post_23.html

https://sites.google.com/view/sdjf-fsdjhfdf-sfhs-/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/5514508

https://medium.com/@lgndfaheem/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-ccfa39efaaa3

https://seo4035.wordpress.com/2023/06/24/%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d8%ae /

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post499930072 /

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/7b12204b-2145-e07a-e017-db5ff62f7c81/ek8UNfvE6qZApndqMPVe4RVSD9NvzIhMqQpM-DG-wJcpzBUmiXlmXNbAug

https://app.box.com/s/4okqyy1tfllh6tcku51zwvncnesn905n

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-06-24

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۳:۳۲ توسط:sam موضوع:

لگو بتمن ارزان

خريد لگو هاي بتمن

اسباب بازي هاي لگو از جمله بهترين اسباب بازي هاي كودكان است كه نه تنها آنها را سرگرم مي كند بلكه به تقويت خلاقيت و رشد ذهني كودكان نيز كمك مي كند. اسباب بازي لگو بتمن يكي از اسباب بازي هاي فكري است كه در بين كودكان و نوجوانان بسيار محبوب است. البته ناگفته نماند كه بتمن يكي از شخصيت هاي محبوبي است كه كودكان از آن پيروي مي كنند. در زير اطلاعاتي در مورد خريد لگو بتمن و ويژگي هاي اين اسباب بازي در اختيار شما قرار مي دهيم.

اسباب بازي لگو بتمن

LEGO Batman از چندين قطعه پلاستيكي ساخته شده است كه براي خلق شخصيت بتمن با هم تركيب شده اند. به طور كلي لگو به قطعاتي اطلاق مي شود كه مانند يك پازل در كنار هم قرار مي گيرند و در نهايت شخصيت خاصي مانند بتمن را تشكيل مي دهند.

ساختن اين شخصيت هاي محبوب با دستان خود، شادي زيادي را براي كودكان به ارمغان مي آورد و نتيجه براي آنها لذت واقعي خواهد بود. بنابراين خريد لگو بتمن براي كودكان جذابتر از خريد اسباب بازي آماده اين شخصيت است. مي توانيد يك اسباب بازي لگو بتمن براي كودك مورد علاقه خود بخريد و به او كمك كنيد تا خلاقيت ذهني خود را توسعه دهد.

قيمت لگو بتمن

قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن بسيار متنوع و متفاوت است و به عوامل مختلفي بستگي دارد. به عنوان مثال مواردي مانند كيفيت لگو، برند سازنده، اندازه لگو و... از جمله عوامل مهمي هستند كه بر قيمت بتمن لگو تاثير مي گذارند.

اگر لگوهاي بتمن بزرگ يا لگوهاي پيچيده بتمن بخريد، بديهي است كه بايد هزينه بيشتري بپردازيد. اما اگر قصد خريد لگوهاي بتمن ارزان را داريد مي توانيد لگوهاي كوچك و ساده بتمن را انتخاب كنيد كه قطعات كمتري دارند.

خريد آنلاين لگو بتمن

يكي از بهترين راه هاي خريد لگو بتمن اصل، خريد اينترنتي اين محصول مي باشد. در اين صورت مي توانيد مدل هاي مختلف اسباب بازي لگو بتمن را در اندازه هاي بزرگ و كوچك خريداري كنيد و در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. در واقع فروشگاه هاي اينترنتي مدل هاي متفاوت تري نسبت به فروشگاه هاي فيزيكي دارند و معمولا قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن در اين فروشگاه ها كمتر است.

لگو بتمن اصل

بسياري از توليدكنندگان از محبوبيت مدل هاي لگو سري بتمن استفاده كرده و در حال ساخت لگوهاي بتمن تقلبي هستند. بسياري از والدين نمي توانند تفاوت لگوي واقعي و تقلبي بتمن را تشخيص دهند و لگو هاي تقلبي را مي خرند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه آن لگو كيفيت پاييني دارد و ممكن است مقداري از آن بشكند. بنابراين خريد لگو بتمن بسيار مهم است. براي تهيه كردن يك لگو بتمن اصل بايد به فروشگاه ها و مراكز معتبر فروش لگو مراجعه كنيد.

اين مراكز فقط لگوهاي ساخت برندهاي معروف و محبوب را به مشتريان ارائه مي دهد. پس مطمئن باشيد لگو بتمني كه براي فرزندتان مي خريد بهترين كيفيت را دارد و به راحتي آسيب نمي بيند. به اين ترتيب شما مجبور نخواهيد بود كه بيرون برويد و لگو بتمن بخريد تا فرزندتان بتواند براي مدت طولاني از آن استفاده كند.

لگو بتمن ارزان

بتمن به عنوان يكي از محبوب ترين قهرمانان براي همه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين بازيگر محبوب در فيلم هاي مختلفي نيز بازي مي كند و توانسته نظر بزرگسالان را نيز به خود جلب كند. اين موضوع فرصتي را براي توليدكنندگان ايجاد كرد تا با ساخت اين نوع اسباب بازي ها فروش خود را افزايش دهند. كمپاني لگو سعي كرده اين ايده را ادامه دهد، به همين دليل است كه امروزه مي توانيد انواع مختلف لگوهاي بتمن را مشاهده كنيد

در واقع لگوهاي بتمن محبوب ترين نوع لگو به خصوص براي پسران هستند. بچه ها با اين لگوها خوشحال خواهند شد و خود را به جاي ابرقهرمان بتمن قرار مي دهند. اين مشكل باعث شده تا افراد زيادي لگو بتمن را با قيمت ارزان و ارزان خريداري كنند. اگر شما هم مي خواهيد لگو بتمن را ارزان بخريد، مي توانيد براي خريد اين محصول با قيمت ارزان به مركز معروف مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد نمونه هاي ساده و كوچك تري از لگوهاي بتمن را با قيمت كمتري خريداري كنيد.

لگو ساختي بتمن

امروزه توليدكنندگان اسباب بازي هاي لگو را در مدل هاي مختلف توليد و عرضه مي كنند تا نياز كودكان با هر سليقه اي را برطرف كنند. به همين دليل انواع مختلف لگو را در بازار مشاهده مي كنيد. يكي از مدل هاي محبوب لگو بتمن لگو است. همانطور كه در بالا ذكر شد، اين لگو داستان يكي از ابرقهرمانان مورد علاقه كودكان را روايت مي كند. بسياري از كودكان علاقه زيادي به شخصيت بتمن دارند و به همين دليل بازي با بتمن لگو مي تواند انتخاب خوبي براي آنها باشد.

لگوهاي بيلد بتمن براي گروه هاي سني مختلف طراحي شده اند و شما مي توانيد با توجه به سن كودك خود مناسب ترين لگو بتمن را براي او تهيه كنيد. البته بهتر است قبل از خريد با فرزندتان در مورد سليقه او در لگو صحبت كنيد تا بتوانيد لگوي مورد علاقه او را پيدا كنيد و با اين بازي او را سرگرم كنيد.

مزاياي بازي با لگو بتمن

همانطور كه در قسمت قبل اشاره كرديم، خريد اسباب بازي لگو بتمن يكي از بهترين خريدها براي بچه ها است. اين اسباب بازي هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي فوايد زيادي براي كودك شما دارد. در اينجا برخي از مزاياي اصلي خريد و بازي با لگو بتمن آورده شده است:

- تقويت هوش و خلاقيت

- افزايش اعتماد به نفس

- تقويت مهارت هاي حركتي

- تنظيم ذهن و افكار

- توسعه مهارت هاي اجتماعي

- افزايش هماهنگي دست و چشم

- يادگيري مهارت هاي مكانيكي

- آموزش هندسه و رياضيات

- تقويت تفكر سه بعدي

- تقويت قوه تخيل

لگو بتمن براي چه سني مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفي از اين نوع لگو در بازار وجود دارد و هر كدام براي سنين خاصي در نظر گرفته شده است. برخي از انواع اين لگوها مخصوص كودكان بوده و قطعات آن به راحتي به هم متصل مي شوند. اما لگوهايي كه براي نوجوانان يا حتي گروه سني پيچيده تر طراحي شده اند.

در واقع خريد لگو بتمن تنها براي كوكان نيست، بلكه همه افراد مي توانند اين لگوها را براي رشد فكري خود خريداري كنند. بنابراين مي توانيد انواع لگو بتمن را براي گروه هاي سني مختلف خريداري كنيد و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه اسباب بازي هاي لگو بتمن بزرگسالان قيمت بالاتري نسبت به مدل هاي مناسب براي كودكان دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۷:۱۵ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023

در سال ????، دنياي وب ديزاين به دنبال الهام بخشي هاي جديد و فراتر از حدود بوده است. در اينجا، نام و برخي از ايده هاي معروف و شگفت انگيز هفت وب ديزاينر موفق را معرفي مي كنيم كه مي تواند براي طراحان وب الهامبخش باشد:

وب سايت را مطابق با استانداردهاي مدرن طراحي نماييد.

1. جنيسيس پارك (Genesis Park)

 

جنيسيس پارك يكي از ديزاينر هاي برجسته و موفق در دنياي وب است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر تجربه كاربري هستند، خود را برجسته كرده است.

 

2. راسل وايت (Russell White)

 

راسل وايت يك طراح وب ساده ولي الهام بخش است. او با طراحي وبسايت هاي كوچك و زيبا، به عنوان يكي از نمونه هاي الهام بخش براي طراحان وب شناخته شده است.

 

3. كائوري كنتو (Kawori Konto)

 

كائوري كنتو يك ديزاينر وب ژاپني است كه با طراحي وبسايت هاي جذاب و خلاقانه، بازار ژاپن را به خود اختصاص داده است.

 

4. جون نيل (June Neal)

 

جون نيل يكي از طراحان وب معروف در دنياي شبكه هاي اجتماعي است. او با طراحي وبسايت هايي كه قابل تعامل هستند و روي كاربران متمركزند، خود را برجسته كرده است.

 

5. سوفيا بيولين (Sofia Bullen)

 

سوفيا بيولين يكي از ديزاينر هاي وب الهام بخش در بريتانيا است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر رنگ و فرم هستند، خود را برجسته كرده است.

 

6. ديويد لو (David Lu)

 

ديويد لو يكي از طراحان وب موفق است كه با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر پويايي و حركت هستند، خود را برجسته كرده است.

 

7. لانا دوين (Lana Dwayne)

 

لانا دوين يكي از ديزاينر هاي وب معروف در زمينه نمايش تصاوير است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر تصاوير و عكس هستند، خود را برجسته كرده است.

 

8. ناتاليا لارينگ (Natalia Laring)

 

ناتاليا لارينگ يكي از ديزاينر هاي وب موفق در زمينه صفحات وب كوچك و ساده است. با طراحي وبسايت هايي كه ظاهري

ساده و خلاقانه دارند، او به عنوان يكي از نمونه هاي الهام بخش براي طراحان وب شناخته شده است.

 

9. جيمز مورگان (James Morgan)

 

جيمز مورگان يكي از ديزاينر هاي وب پيشرو در زمينه طراحي وبسايت هاي مرتبط با فضاي مجازي است. با استفاده از طراحي هاي خلاقانه، او توانسته است خود را به يكي از اساتيد در زمينه طراحي وب تبديل كند.

 

اين نمونه هاي الهام بخش، نشان دهنده توانايي طراحان وب براي ايجاد وبسايت هاي جذاب و متفاوت هستند. با توجه به تغييرات و تحولات پيوسته در دنياي وب، طراحان با استفاده از اين نمونه ها و ديده شدن آثار آن ها، مي توانند طرح هاي خلاق و مناسبي را براي وبسايت هاي خود ايجاد كنند.

طراحي سايت در اصفهان | بهترين و جذاب ترين | تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در تهران ?جذاب ترين در 1402 | - تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023

مجيد جليلي - تيم راهكارهاي وب

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۱۵ توسط:sam موضوع:

پرسشنامه سنجش سازگاري بل ( فرم بزرگسال)

پرسشنامه سنجش سازگاري بل داراي 12 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پرسشنامه سنجش سازگاري بل ( فرم بزرگسال)


برچسب: پرسشنامه,سنجش,سازگاري,بل,(،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۶:۲۶ توسط:sam موضوع:

خريد لگو دانماركي

انواع لگو امروزه شركت‌ها و كارخانه‌هاي بسياري هستند كه اسباب‌بازي‌هايي شبيه به لگو مي‌سازند.از اين نظر مي‌توان لگوها را به دو نوع اورجينال و فيك تقسيم بندي كرد. لگوهاي چيني بسيار زياداند و بعضا بسيار به لگوهاي اورجينال شبيه‌اند.ولي از لحاظ كيفي نمي‌توانند با نوع لگوي اصل دانماركي رقابت كنند. از لحاظ سبك هم مي‌توان لگوها را تقسيم‌بندي كرد. انواع لگو از لحاظ سبك : لگو كلاسيك لگو ژوراسيك جهاني لگو هري پاتر لگو كارشناس خالق لگو ديزني لگو معماري از اين لحاظ لگوها واقعا متنوع‌اند. نمونه‌هاي مختلفي از لگوها با داستان‌هايي جذاب و متنوع وجود دارند كه مي‌توانيد با توجه به سليقه و سن خودتان يا كودكان آنها را تهيه كنيد. خريد لگو دانماركي : https://barlitoy.ir/product-category/lego/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۵:۵۶ توسط:sam موضوع:

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۳:۲۵ توسط:sam موضوع: