صد درصد صد درصد .

صد درصد

آسان ترين روش كسب اقامت تركيه

 آسان­ترين روش كسب اقامت تركيه

مقدمه

امروزه خيل عظيمي از مردم خواستار مهاجرت هستند و مي­خواند طعم زندگي بي دغدغه در يك كشور درجه يك را بچشند. در اين راستا بسياري از كشور­هاي پيشرفته راهكارهايي براي مهاجران در تمام دنيا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با اين شرايط، به آرزوي ديرينه خود برسند. يكي از كشورهايي كه شرايط فوق­العاده­اي را براي مهاجرين در نظر گرفته است، تركيه مي­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمايي از كشور تركيه

تركيه كه يكي از زيباترين و غني­ترين كشورهاي دنياست، به دليل جاذبه­هاي ديدني فراوان به يكي از توريست پذيرترين كشورهاي دنيا بدل گشته است. اين نكته باعث ايجاد رونق اقتصادي بي­نظيري در اين كشور شده كه اين مهم، دليلي است براي اقبال شديد مهاجران براي مهاجرت به اين كشور. همچنين قرار گرفتن اين كشور در جوار كشور عزيزمان ايران و نزديكي فرهنگ­هاي دو كشور نيز يكي ديگر از دلايلي است كه جذابيت اين كشور را براي ما ايرانيان دوچندان مي­كند. ما در اين مقاله مي­خواهيم به معرفي آسان­ترين روش كسب اقامت در كشور تركيه بپردازيم تا شما بتوانيد به آساني به كسب اقامت دائم كشور تركيه بپردازيد و  از امكانات فوق­العاده اين كشور بهره­مند شويد.

اقامت در تركيه

كشور تركيه يك كشور فراقاره­اي است كه بخشي از آن در آسيا و بخشي ديگر در اروپا قرار دارد. اين كشور يكي از قوي­ترين نظام­هاي اقتصادي دنيا را داراست و شاخص رضايت در اين كشور در ميان بهترين كشورهاي دنيا قرار دارد.  تركيه علاوه بر توليد در حوزه­هاي كشاورزي، خودروسازي و ... بسيار توريست پذير است كه اين مهم باعث شده است تا بسياري از برندها و هلدينگ­هاي معتبر دنيا در اين كشور سرمايه گذاري كنند. اين نكته باعث شده است تا تمام دنيا نگاه ويژه­اي به اين كشور داشته باشند و درخواست­هاي مهاجرت به اين كشور افزايش يابد. مقامات تركيه با در نظر گفتن اقبال جهانيان براي مهاجرت به اين كشور، قوانيني را وضع كرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانين، اقامت اين كشور قدرتمند را به دست بياورند.

 

نمايي از مهاجرت

اقامت تركيه يك مجوز قانوني براي اتباع خارجي است تا آن­ها بتوانند با استفاده از اين مجوز، از مزاياي شهروند تركيه بودن استفاده كنند. شما مي­توانيد با كسب اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت گردشگري و ... به صورت موقت و دائم از مزاياي شهروندي تركيه كمال استفاده را ببريد. از مزاياي اقامت تركيه مي­توان به موراد زير اشاره كرد.

  • دريافت پاسپورت كشور تركيه كه با استفاده از آن مي­توانيد بدون نياز به اخذ ويزا به بيش از هشتاد كشور دنيا سفر كنيد.
  • دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت

روش­هاي كسب اقامت در تركيه

با توجه به تمايل بسياري از جهانيان براي كسب اقامت اين كشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبني بر ايجاد شرايط مناسب براي مهاجران انجام داده­اند و در اين راستا راه­هاي مختلفي را براي اين افراد مشخص كرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرايط خود مسير موردنظر را انتخاب كند. در ادامه به بررسي برخي از راه­هاي كسب اقامت تركيه مي­پردازيم.

  • اقامت يك ساله

اين اقامت كه به اقامت توريستي تركيه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداكثر يك سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولاني مدت

اين اقامت تنها با سرمايه گذاري و ثبت شركت در اين كشور فعال مي­شود و تا هر زماني كه مايل باشيد مي­توانيد به تمديد آن بپردازيد.

  • اقامت خانوادگي

اين اقامت نيز در دسته اقامت­ موقت قرار مي­گيرد و حداكثر تا دوسال امكان تمديد دارد.

  • اقامت تحصيلي

اين نوع اقامت مخصوص دانشجويان است. براي كسب اقامت تحصيلي، دانشجو بايد توسط يكي از دانشگاه­هاي تركيه پذيرش شود و سپس فرد مي­تواند با ارائه برگه پذيرش خود، براي دريافت اقامت تحصيلي اقدام كند.

 

نمايي از مهاجرت

براي كسب اقامت دائم تركيه مي­توانيد با تمديد اقامت هاي كوتاه مدت خود براي طولاني مدت از مزاياي شهروندي تركيه بهره­مند شويد. در اين روش مي­توانيد با تمديد اقامت كوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولاني مدت بهره مند شويد. اما اگر مايليد اقامت طولاني مدت تركيه را كسب كنيد، مي­توانيد با استفاده از دو روش به خواسته خود برسيد، كه اين دو روش عبارتند از:

  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق ازدواج
  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق خريد ملك

 

نمايي از مهاجرت به تركيه

افراد مي­توانند با استفاده از اين دو روش به كسب اقامت دائم تركيه بپردازند و از تمام مزاياي بي­نظيري كه براي پاسپورت اين كشور مطرح شد، بهره مند شوند. شركت HB Group به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت­هاي خريد و فروش ملك در كشور تركيه با سابقه كاري بي­نظير، شما را در راه كسب اقامت دائم كشور تركيه از طريق خريد ملك همراهي مي­كند.

خريد ملك در تركيه، آسانترين روش كسب اقامت تركيه

همانطور كه مستحضر هستيد خريد ملك در تركيه يكي از بهترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه مي­باشد. طبق قانون مهاجرتي كه به تازگي در كشور تركيه به تصويب رسيد، اتباع خارجي مي­توانند با سرمايه گذاري 400 هزار دلاري در اين كشور، اقامت دائم تركيه را دريافت كرده و به صورت تماماً قانوني شهروند اين كشور شده و از پاسپورت قدرتمند تركيه بهره­مند شوند. اما توجه به اين نكته بسيار حياتي است كه افراد بدون كمك يك شخص آگاه نمي­توانند در يك كشور غريب به تنهايي گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را بيابند. به همين دليل شركت HB Group كه مدتهاست در زمينه خريد و فروش ملك در تركيه فعاليت مي­كند را به شما معرفي مي­كنيم. اين شركت به بهره گيري از مشاوران كاربلد و به روز مي­تواند با ارتباط هاي خود بهترين پروژه­هاي ملكي تركيه را به شما معرفي كند. در صورت تمايل براي خريد ملك در تركيه و كسب اقامت دائم اين كشور، همين الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگيريد تا با صداقت كامل، شما را در اين راه پرپيچ و خم راهنمايي كنند.

 با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۷:۱۰ توسط:sam موضوع:

خريد چسب بتن براي استخر و آب بندي

خريد چسب بتن براي استخر و آب بندي


چسب بتن براي استخر يكي از موارد مهم در كاربردهاي چسب بتن است. چسب بتن يكي از محصولات جانبي صنعت بتن است كه كاربرد و خواص گسترده اي در بتن دارد. چسب بتن بر اساس تركيبات مختلف تهيه و مصرف مي شود. از جمله خواص چسب بتن مي توان به افزايش كشساني، افزايش چسبندگي، ترك نشدن، كاهش نفوذپذيري يا عايق رطوبتي، افزايش مقاومت خمشي و … اشاره كرد.

بهترين چسب بتن براي استخر و آب بندي

آيا شما يك پيمانكار حرفه اي و يا مشتاق به حرفه اي بودن هستيد؟ چسب بتن براي شما مفيد خواهد بود! چسب مخصوص ساخت و ساز براي بتن مي تواند به مشاغل بزرگ و كوچك به طور يكسان كمك كند، و آب بندي استخر و يا مكان هاي در معرض آب شما را آسان تر و بسيار كارآمدتر كند.

امروزه روش هاي مختلفي براي عايق رطوبتي سازه هاي بتني و بتني وجود دارد كه هر كدام بسته به شرايط مي توانند مورد استفاده و موثر واقع شوند.

چسب بتن به تنهايي نمي تواند به عنوان ماده عايق استخر مورد استفاده قرار گيرد، بلكه با مخلوط سيمان و ملات بتن استفاده مي شود، آب بندي استخر بلوكي با چسب بتن اصولاً فقط در ساخت استخرهاي بتني يك تكه كاربرد دارد و در صورت قطع شدن فرآيند بتن ريزي در حين ساخت استخر، عايق كاري استخر تكميل نمي شود.

چسب آب بندي استخر

بهترين روش عايق بندي استخر سيماني چيست؟ بهترين روش استفاده از چسب آب بندي استخر چيست؟ در ادامه به اين دو سوال پر تكرار پاسخ خواهيم داد.
بسياري از مواد موجود در بازار مصرف مي توانند عمليات جداسازي را انجام دهند، اما بايد توجه داشت كه به دليل رفتار سازه در برابر فشارهاي هيدروليكي و مكانيكي معمولاً براي هر نوع سازه هيدروليكي نوع خاصي از مصالح مورد نياز است كه تاثيرگذارترين عامل در انتخاب مواد مورد نياز است.

اين محصول علاوه بر عايق كاري سازه اجازه مي دهد تا نتايج بسيار خوبي از نظر افزايش مقاومت مكانيكي سازه به دست آيد كه در ساخت استخرهاي بتني بسيار مورد توجه سازنده استخر قرار مي گيرد. افزودني ها باعث مي شود كه مقاومت مكانيكي سازه افزايش يابد.

بديهي است كه ميزان مصرف هر نوع ماده اي كه در ملات بتن استفاده مي شود بايد استانداردهاي مصرف آن را داشته باشد و افزايش يا كاهش خودسرانه اين مقدار نتيجه مطلوبي را به همراه نخواهد داشت. قبل از استفاده از موادي كه باعث ايجاد تغييرات شيميايي در ملات بتن مي شود، بهتر است با كارشناسان متخصص تماس بگيريد تا تجربيات ارزشمند تيم هاي مهندسي به رسيدن به نتيجه مطلوب در پايان فرآيند كمك كند.

منبع: سايت ياپيش چسب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۱:۵۸ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۲:۳۲ توسط:sam موضوع:

Giraffe’s birthday present kids stories

Giraffe’s birthday present kids stories

 

 

Who’s gonna make a birthday present for giraffe?

The best gift for him is a long scarf!

The little sparrow asked.

Is there anyone talented enough,

to make giraffe a beautiful scarf?

I’m not in the mood…

so what we are gonna do?

The hippo sang.

Little sparrow Shouted again:

Giraffe always catches a cold!

So we have to make him a scarf as I told!

I will Knit 5 inches and half!

I hope it’s enough for the giraffe! Said the mighty bear!

He started Knitting:

2 inches, 3 inches and four!

Red and yellow and even more!

Who’s gonna make the rest of this scarf?

For the long neck which is for the giraffe! Bear roared.

The rabbit was sitting near the parrot!

Busy with eating an orange carrot!

I will knit 5 Inches and half too!

I will knit this part green and blue!

She started to Knit the scarf.

for the very long neck of the giraffe!

When she became tired, She shouted:

Who’s gonna help us finish this?

It’s not that hard, I promise!

Mama hen and her chicks sang:

We need help to finish this scarf,

for the one who is always sick: the giraffe!

Mama hen took the needles and started to knit!

She continued till she felt hungry and needed to eat!

It was raccoon’s turn!

How tall is the giraffe’s neck?

I mean, it seems very hard to check!

Is this gonna really fit?

He shouted and started to knit!

When he knitted his part, excellent,

He passed the knitting needles to baby elephant!

Elephant was very fast,

But she became tired at last!

She raised her trunk and roared:

When is this gonna finish? Oh my lord!

The white sheep came as the sixth,

She started knitting with her teeth!

She was very careful and precise!

The outcome was really really nice!

the giraffe had been arrived already!

When the scarf was finally ready,

The tiger started to dance!

His technique was very advanced!

The snake went and brought the cake!

Which it was really hard to bake!

 

See More:

Giraffe’s birthday present stories for kids , Moonzia

 

Who’s in charge for the colorful balloons?

OH! Of course! Zebra! He brought them and turned on some tunes!

Now, giraffe wears his long scarf every now and then,

So, he won’t catch a cold never again!

https://www.atlasobscura.com/users/denzelgates44

https://disqus.com/by/denzelgates44/about/

https://8tracks.com/denzelgates44

https://audiomack.com/denzelgates44

https://www.diigo.com/user/denzelgates44?query=%40moonzia.com

https://trello.com/u/denzelgates44

https://www.blogtalkradio.com/denzelgates44

https://visual.ly/users/denzelgates44/portfolio

https://www.viki.com/users/denzelgates44_451/about

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxqew95w6k?live

https://slides.com/denzelgates44

https://www.yelp.ca/user_details?userid=Lde2D8FBZKPtZMHfOxSuWQ

https://500px.com/p/denzelgates44?view=photos

https://logopond.com/DenzelGates44/profile/601698/?filter=&page=

https://list.ly/denzelgates44/favorites

https://www.bitsdujour.com/profiles/CpFMGJ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۲:۲۶ توسط:sam موضوع:

مزاياي خريد جكوزي آماده نصب

مزاياي خريد جكوزي آماده نصب

همچنين، يكي از مزاياي جكوزي آماده، صرفه جويي در زمان و هزينه است. با نصب جكوزي آماده، شما نيازي به صرف هزينه‌هاي تاسيسات و ساختماني نخواهيد داشت. همچنين، شما نيازي به ساعت‌ها پاك كردن، تعمير و نگهداري نيز نداريد. با نصب جكوزي آماده، شما مي‌توانيد به آرامش و استراحت خود بپردازيد و به صرفه جويي در زمان و هزينه بپردازيد.

در نهايت، جكوزي آماده، يك وسيله شيك و جذاب است كه با هر دكوراسيوني قابليت تطبيق دارد. طرح‌ها و اشكال مختلفي از جكوزي آماده وجود دارد كه  هر سليقه‌اي را مي‌تواند پوشش دهد. اين وسيله زيبا و جذاب به فضاي بيروني يا داخلي منزل شما زيبايي و شيكي مي‌بخشد و امكاناتي همچون نورپردازي، پوشش‌هاي مختلف و سيستم‌هاي صوتي و تصويري را نيز در بر دارد. در اين خصوص مقاله جكوزي در طراحي دكوراسيون داخلي را از دست ندهيد.

اگر شما در آپارتمان زندگي مي‌كنيد، جكوزي آماده همچنين يك گزينه عالي براي شماست. اغلب آپارتمان‌ها به دليل محدوديت‌هاي فضايي و سازه‌اي، اجازه نصب وسايلي مانند وان و يا جكوزي را نمي‌دهند. با نصب يك جكوزي آماده، شما مي‌توانيد به راحتي اين محدوديت‌ها را ناديده بگيريد و از امكانات خود لذت ببريد.

https://9qr.de/Y6a5t7

   https://shiny.link/cp9K51

 

به علاوه، جكوزي آماده نياز به مراقبت و نگهداري كمتري نسبت به وان يا جكوزي هاي سنتي دارد. به دليل ماهيت محدود آن و عدم نياز به نصب تاسيسات و لوله كشي، خطر خرابي و خرج‌هاي مربوط به تعمير و نگهداري آن نيز كمتر است.

همچنين، جكوزي آماده به عنوان يك محصول جديد، مي‌تواند در زمينه بهبود عملكرد قلبي و عروقي نيز مفيد باشد. تحقيقات نشان داده است كه استفاده از جكوزي آماده باعث تحريك سيستم قلبي و عروقي شده و به بهبود خونرساني و كاهش فشار خون كمك مي‌كند.

در نهايت، مي‌توان گفت كه جكوزي آماده، يك وسيله شيك، كم‌هزينه و كم‌دردسر است كه امكانات بيشتري نسبت به وان و جكوزي سنتي دارد. اين وسيله‌ي زيبا و مفيد مي‌تواند به شما كمك كند تا از لحظاتي از استراحت و آرامش لذت ببريد و از همه مهم‌تر، مي‌تواند به بهبود سلامت و عملكرد بدن شما كمك كند.

جكوزي‌هاي آماده معمولاً سهولت در نگهداري و تعمير دارند. بسياري از جكوزي‌هاي آماده داراي سيستم تصفيه هوا و آب هستند كه مي‌تواند به كاهش نياز به تعويض آب جكوزي كمك كند. همچنين، بسياري از جكوزي‌هاي آماده داراي پوشش ضدآب هستند كه مي‌تواند به كاهش نياز به تعمير و نگهداري كمك كند.

خريد و نصب جكوزي آماده، به شما امكان مي‌دهد كه از لحظاتي از استراحت و آرامش لذت ببريد و اين خود به تأثير قابل توجهي در كيفيت زندگي شما خواهد داشت. با توجه به مزايايي كه استفاده از جكوزي آماده براي شما فراهم مي‌كند، ممكن است براي شما يك گزينه خوب باشد و بتواند به بهبود كيفيت زندگي شما كمك كند.

در نهايت بهتر است قبل از خريد، نيازهاي خود را بررسي كرده و به مقايسه قيمت و مزاياي مختلف جكوزي‌هاي آماده بپردازيد. همچنين، به دنبال جكوزي آماده‌اي باشيد كه داراي تجهيزات ايمني و پوشش مقاوم در برابر حرارت و آب باشد. با توجه به اين مزايا، استفاده از جكوزي آماده مي‌تواند به بهبود سلامت جسمي و رواني كمك كند و به عنوان يك محل تفريح خانگي عالي عمل كند.

 

 

http://www.wikidot.com/user:info/mariafiona3

https://speakerdeck.com/mariafiona3

https://infogram.com/untitled-chart-1hxj48pdekgq52v?live

https://slides.com/mariafiona3

https://500px.com/p/mariafiona3?view=photos

https://logopond.com/MariaFiona3/profile/594508/?filter=&page=

https://qiita.com/MariaFiona3

https://8tracks.com/mariafiona3

https://audiomack.com/mariafiona3

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000Advnx?language=en_US

https://list.ly/mariafiona3/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/KFzoh7

https://letterboxd.com/MariaFiona3/

https://www.mapleprimes.com/users/MariaFiona3

https://www.intensedebate.com/people/MariaFiona31

https://www.f6s.com/maria-fiona

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۴:۱۸ توسط:sam موضوع:

سرويس كردن پكيج

-

سرويس كردن پكيج

گرم نگه داشتن ساختمان و تامين آب گرم يكي از مهمترين مواردي مي باشد كه با نزديك شدن به فصول سرد سال بايد به آنها توجه ويژه اي كرد. به اين منظور مي توان از پكيج استفاده كرد. امروزه در بسياري از ساختمان ها از پكيج استفاده مي شود. پكيج نيز همانند هر وسيله گرمايشي ديگري نياز به نگهداري و سرويس كردن دارد تا بتواند عملكرد صحيح خود را حفظ كند.

سرويس كردن پكيج انواع مختلفي دارد كه مهمترين آنها عبارتند از:

  • رسوب زدايي: يكي از انواع سرويس پكيج، رسوب زدايي مي باشد. پكيج بايد هر چند وقت يكبار رسوب زدايي گردد تا مواد زائد و ناخالصي از آن جدا شود.
  • كنترل فشار آب: كنترل شيرهاي آب پكيج بسيار مهم مي باشد زيرا اگر آب با فشار كم و يا زياد وارد دستگاه شود به مرور زمان دستگاه آسيب مي بيند و خراب مي شود.
  • آزاد سازي محور پمپ سيركولاسيون: اگر در قسمت پمپ سيركولاسيون گرفتگي وجود داشته باشد پمپاژ آب به درستي انجام نمي شود. بنابراين پمپ سيركولاسيون بايد بررسي و گرفتگي هاي ايجاد شده رفع گردد.

چه زماني بايد سرويس كردن پكيج انجام شود؟

با توجه به مواردي كه در قسمت هاي فوق به آنها اشاره كرده ايم اكنون ممكن است اين سوال در ذهن شما به وجود بيايد كه چه زماني بايد نسبت به سرويس كردن پكيج اقدام كرد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه حداقل هر شش ماه يكبار بايد نسبت به سرويس كردن پكيج اقدام كنيد.

اقدامات مهم قبل از سرويس كردن پكيج

قبل از سرويس كردن پكيج اقدامات زير را انجام دهيد:

  • برق پكيج را كامل قطع كنيد به اين منظور بايد دو شاخه برق پكيج را از پريز بيرون بكشيد.
  • شير گاز را در حالت بسته قرار دهيد.
  • به منظور صفر كردن فشار آب داخل پكيج، مدار آبگرم را تخليه كنيد.

خدمات سرويس كردن پكيج توسط تاسيسات نوبهار

تاسيسات نوبهار مركز تخصصي نصب، تعمير و سرويس كردن پكيج مي باشد. به طور كلي تمامي خدمات مربوط به پكيج در تاسيسات نوبهار توسط تكنسين هاي متخصص و كارآزموده انجام مي شود.

عايق كاري موتورخانه

عايق كاري موتورخانه از اهميت بالايي برخوردار است زيرا موجب افزايش كيفيت عملكرد موتورخانه، مقاومت و استحكام بالاي قطعات و تجهيزات موتورخانه، جلوگيري از اتلاف انرژي و برطرف كردن صداهاي اضافي از موتورخانه مي شود.

تاسيسات نوبهار براي عايق بندي لوله هاي موتورخانه از عايق هايي با جنس هاي مختلف استفاده مي كند كه برخي از آنها عبارتند از:

  • پشم معدني
  • فوم هاي صلب
  • پشم شيشه
  • فوم انعطاف پذير الاستومري
  • ايروژل

هزينه عايق كاري موتورخانه

هزينه عايق كاري موتورخانه به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در ادامه به بررسي آنها مي پردازيم. با اين حال هزينه دقيق عايق كاري موتورخانه پس از بررسي تكنسين مشخص مي شود. از عوامل موثر بر هزينه عايق كاري موتورخانه به موارد زير مي توان اشاره كرد:

  • نوع عايق: يكي از اصلي ترين و مهمترين مواردي كه در هزينه عايق كاري موتورخانه تاثير دارد، نوع عايق مي باشد. به طور مثال اگر در عايق كاري از پشم شيشه استفاده شود، هزينه عايق كاري كمتر از زماني مي شود كه از عايق الاستومري استفاده گردد.
  • ضخامت لوله هاي موتورخانه: به مراتب هرچه ضخامت لوله هاي موتورخانه بيشتر باشد، هزينه عايق كاري موتورخانه افزايش مي يابد.
  • نوع روكش: نوع روكش يكي ديگر از عوامل تاثير گذار در هزينه عايق كاري موتورخانه است. معمولا از روكش هاي آلومينومي يا روكش مل و ماستيك استفاده مي شود.

 

خدمات تاسيسات نوبهار

بيشتر مشكلاتي كه براي موتورخانه ايجاد مي شود، مربوط به عايق بندي نامسب و غير اصولي مي باشد. انجام عايق كاري صحيح و اصولي از اهميت بالايي برخوردار است زيرا در نحوه عملكرد موتورخانه تاثير بسيار زيادي دارد و چنانچه به درستي انجام نشود مي تواند مشكلات متعددي را براي موتورخانه و قطعات آن ايجاد كند.

تاسيسات نوبهار با سال ها سابقه در زمينه عايق كاري موتورخانه مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند. تكنسين هاي متخصص و كارآزموده تاسيسات نوبهار با بكار گيري عايق هاي استاندارد و مناسب بهترين عايق كاري را براي موتورخانه شما انجام مي دهند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عايق كاري موتورخانه و يا تاسيسات ساختماني همچون سرويس كردن پكيج مي توانيد با مشاوران تاسيسات نوبهار به صورت رايگان در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۵۲ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هاي منحصر به فرد براي آدم هاي خاص

دانلود آهنگ هاي منحصر به فرد براي آدم هاي خاص

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد و آنها را با بهترين كيفيت بع شما ارائه خواهد داد. براي دانلود آهنگ مورد نظرتان فقط كافيست تا در قسمت جستجو قرار گرفته در بالاي سايت، نام آهنگ خود را وارد كرده و در كم تر از چند صانيه به آن دسترسي داشته باشيد. در اينجا به چند نمونه از اين آهنگ هاي خاص اشاره خواهيم كرد.

 

آهنگ Piramida از Mc B.u.S

متن آهنگ Piramida از Mc B.u.S

Musiqim apar?r uza?a s?ni apar?r uza?a s?ni

M?n gedir?m yolumu dayanmadan

Y?x?l?b qalxma? nec?di bilir?m

Küç?d? bi g?d? g?zir h?mi?? m?n?m o

Ucad? zirv?l?rim

Tan?y?r ad?m? hey

Dad?y?b rapimi h?r küç? m?nim

H?r gec? g?lib

Musiqim qald?r?r g?yl?r? s?ni

A?l?m uçub gedir arada ba??mnan

H?r ?eyi g?rmü??m 24 ya??mda

A?mam?? h?r k?si yava? yava? m?n

?l ç?k?n deyil?m sava??mnan

Tan?yan tan?y?r s?zümün ?riy?m

Ona g?r? bitmir s?züm h?ri

Bütün zirv?l?ri da??dacam bir gün v?d?

Partdad?b ged?c?m s?hn?l?ri

Mumya kimiy?m bax piramidada

H?r gec? ??h?rd? g?z?n o bir adam m?n?m

M?n?m g?z?n o bir adam

M?n?m h?r gec? ??h?rd?

Ya?ama? ç?tindi dan??ma? asan

Anlama??n üçün qula? asasan

G?r?y m?n? qula? asasan

G?l? bil?r bular qula?a asan

Bezmi?m?m e?idim polisin s?sin

Yan?mda bi n?f?r silahnan g?zir

Bir n?f?r birinin ba??n? k?sir

Bir n?f?r d?rman?n tozunu ?zir

Gic oluram art?? d?li kimiy?m

Küç?l?ri g?z?n ?lü kimiy?m

Sa?lam ya??yan bir ?lil kimiy?m m?n

D?nizd? batan bir g?mi kimiy?m

Hey ümidl?rim bo?ulur

Yaz?ram h?r d?f? qocal?ram

?zraild?n borc al?ram

Yazd???m h?r gec? ucal?ram

Mumya kimiy?m bax piramidada

H?r gec? ??h?rd? g?z?n o bir adam m?n?m

M?n?m g?z?n o bir adam

M?n?m h?r gec? ??h?rd?

Musiqim apar?r uza?a s?ni apar?r uza?a s?ni

Tarix? yazars?z ad?m? m?nim yazars?z ad?m? m?nim

Musiqim apar?r uza?a s?ni, apar?r zirv?y? m?ni

دانلود آهنگ Piramida از Mc B.u.S

 

آهنگ بي كلام Cornfield Chase از Hans Zimmer

دانلود آهنگ بي كلام Cornfield Chase از Hans Zimmer

 

آهنگ بي كلام 007jb از jvla & maga

دانلود آهنگ بي كلام 007jb از jvla & maga

 

آهنگ animality از Maga & JVLA & Zupay

دانلود آهنگ animality از Maga & JVLA & Zupay

 

آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC

متن آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC

Yo quiero que tu bailes junto a mi

You quiero que te muevas junto a mi

Yo quiero que tu bailes junto a mi

Asi que muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

Caminando por la calle

Estoy buscando a esta chica

Que me esta matando, que me esta matando

Su cuerpo rico me esta quitando

Mi corazon me esta robando, mi corazon me esta robando

Dale mami ven aca

Que yo te quiero pegadita ami

Mezclando cuerpo me fasina tu movimiento

Quiero su aliento, te caliento, lucimiento

Su baile es salvaje, metele como tu lo sabes

Yo te traigo el encaje

Para que te muevas conmigo

Muevelo muevelo mami

Solo quiero q bailemos toda la noche mami

Entregate mamita, te quiero pegadita

Vamos a bailar toda la noche enterrita

Yo quiero que tu bailes junto a mi

You quiero que te muevas junto a mi

Yo quiero que tu bailes junto a mi

Asi que muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando con tigo es una locura

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

Yeah, Sunrise Inc

Master MC, baby

Desde Rumania a Puerto Rico

Somos los numero uno mundial

Ooo, ooo, ooo, uouou ooo

Muevete, muevete, chica

Ooo, ooo, ooo, uouou ooo

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

دانلود آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۵۳ توسط:sam موضوع:

چگونه كلينيك خود را تبليغ كنيم؟

عنوان: چگونه كلينيك خود را تبليغ كنيم؟

هر روز شاهد تبليغات زيادي در شبكه هاي اجتماعي، خيابان، تلويزيون و ... هستيم. اما آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چند درصد از اين تبليغات روي شما تاثير مي گذارد و ذهن شما را به خود مشغول مي كند؟

شركت كارمانيا طب سالهاست در حوزه تجهيز كلينيك هاي زيبايي فعاليت ميكند و اين مقاله را براي شما آماده كرده است  تا با شما در مورد تبليغات خلاقانه صحبت كند و به شما آموزش ميدهد كه كلينيك زيبايي خود را تبليغ كنيد و مشتريان خود را افزايش دهيد.

به گزارش شركت كارمانيا طب نمايندگي دستگاه ليزر تيتانيوم و دستگاه هايفو و ليزر كندلا وارد كننده دستگاه هاي پزشكي و زيبايي و ليزر و مشاور تاسيس كلينيك هاي زيبايي در كشور، خلاقيت به عنوان يك سلاح بسيار تعيين كننده شناخته مي شود كه مي تواند شانس موفقيت تاسيس كلينيك زيبايي افزايش دهد. اگر بيلبوردها و تبليغات رسانه اي با خلاقيت بيشتري به دست مخاطبان برسد، مي توان پس از اين تبليغات به نتايج بسيار مطلوب تري دست يافت.

درست است كه اصول فني و حرفه اي در طراحي تبليغات كلينيك زيبايي و ليزر بسيار مهم است، اما خلاقيت را مي توان به عنوان يك افزونه نيز در نظر گرفت. اين افزونه مي تواند منجر به خلق ايده هاي تميز شود. تحقيقات نشان مي دهد كه درگير كردن احساسات مخاطبان و استفاده از ذهن آنها هنگام ارائه يك تبليغ مي تواند تأثيرات شگفت انگيزي بر روي مخاطبان شما داشته باشد. شما مي توانيد از خلاقيت استفاده كنيد تا بينندگان را به محض ديدن ايده تبليغاتي شما براي لحظه اي به فكر فرو ببريد.

همين موضوع مي تواند براي شما كارت طلايي باشد و حكم توسعه كلينيك زيبايي و ليزر شما را در همين لحظه امضا كند.

 

روش‌هايي براي طراحي تبليغات خلاقانه براي شكست دادن رقبا

 

براي ورود به بازار و ارائه كلينيك زيبايي خود به مشتريان و ساير رقبا، بايد از روش هاي مختلف اطلاع رساني استفاده كنيد. يكي از اقداماتي كه هر مركز زيبايي و ليزر پس از راه اندازي كسب و كار خود بايد انجام دهد تبليغات است. بسياري از كلينيك هاي زيبايي ممكن است بودجه زيادي براي ارائه تبليغات مختلف در هنگام شروع فرآيند كسب و كار خود نداشته باشند. در اين شرايط مي توان از ايده هاي خلاقانه براي ارائه تبليغات استفاده كرد.

انواع تبليغات خلاقانه به شما كمك مي كند تا هزينه هاي خود را بر اساس طراحي تبليغات كاهش دهيد. در واقع مي توانيد با ايجاد يك تبليغ خلاقانه به همان نتيجه اي برسيد كه با ايجاد ده تبليغ معمولي مي تواند شما را موفق كند. توجه داشته باشيد كه ذهن هر فرد توانايي خلق ايده هاي بسيار گسترده و شگفت انگيز را دارد، اما نكات موثر در زمينه طراحي تبليغات خلاقانه در زمينه كلينيك زيبايي نيز مي تواند به عنوان ايده به طراحان كمك كند.

 

از تكنيك طنز براي طراحي تبليغ كلينيك زيبايي استفاده كنيد

 

اولين چيزي كه مي تواند به شما در طراحي انواع تبليغات كلينيكي خلاقانه كمك كند، استفاده از تكنيك طنز است. مي توانيد از جملات و تصاوير طنز استفاده كنيد تا مخاطب را تشويق كنيد كه ادامه تبليغ ويديويي شما را دنبال كند يا در سطح شهر به دنبال تبليغات متفاوتي از شما بگردد.

با اين روش علاوه بر ايجاد حس خوب و خنده در مخاطب، مطمئن باشيد كه برند و نام كسب و كار شما مدت زمان بيشتري در ذهن مخاطب باقي خواهد ماند. اين ماندگاري ممكن است در مرحله اوليه چندان كاربردي به نظر نرسد، اما به خاطر داشته باشيد كه اگر قبلاً نام برند كلينيك زيبايي خود را در ذهن مخاطب تثبيت كرده ايد، زماني كه مخاطب به عنوان مثال قصد استفاده خدمات مختلف كلينيك زيبايي مختلف را دارد، به محض مشاهده نام برند شما، شخص ناخودآگاه استفاده از خدمات كلينيك شما را هدف قرار مي دهد.

اين امر مشتريان كلينيك زيبايي و ليزر شما را افزايش مي دهد و استفاده از خدمات شما را براي مردم آسان تر مي كند. به طور كلي، استفاده از تكنيك هاي جوك در ميان تكنيك هاي بسيار جدي طراحي تبليغات مي تواند توجه افراد بيشتري را به كلينيك زيبايي شما جلب كند.

البته زماني كه قصد داريد از اين ايده براي طراحي تبليغات خلاقانه استفاده كنيد، بايد محدوديت خاصي را رعايت كنيد. پايبندي به محدوديت ها به شما كمك مي كند از هيچ خط قرمزي عبور نكنيد و در عين حال خنده مخاطبان و مشتريان كلينيك زيبايي خود را دريافت كنيد.

 

 

 

به عناوين تبليغات خود توجه ويژه اي داشته باشيد

 

نكته مهم ديگر در طراحي تبليغات خلاقانه كلينيك زيبايي، استفاده از تيترهاي جذاب است. در دنياي امروز يك تبليغ مي تواند در ارائه اطلاعات زيادي در كوتاه ترين زمان ممكن به مخاطبان موثر باشد.

به عنوان مثال، اگر يك بيلبورد تبليغاتي در بزرگراه براي كلينيك زيبايي و ليزر خود اجاره كرده ايد. در بيشترين حالت شما فقط پنج ثانيه فرصت داريد تا اطلاعات لازم را در اختيار مخاطب قرار دهيد.

از لحظه اي كه چشم مخاطب به سمت بيلبورد شما كشيده مي شود تا زماني كه ماشين از كنار بيلبورد مي گذرد. اين زمان طلايي شما براي به دام انداختن اوست. براي استفاده حداكثري از اين زمان طلايي بايد از تيترهاي بسيار جذاب و در عين حال كوتاه استفاده كنيد. سعي كنيد از كلمات كليدي با تاثير بالا در تبليغات كلينيك ليزر و زيبايي خود استفاده كنيد. اين باعث مي شود كه چشم و توجه مخاطب با سرعت بيشتري به سمت مركز زيبايي شما جلب شود.

 

براي طراحي آگهي تبليغاتي به رنگ آن توجه كنيد

 

فرقي نمي كند كه قصد طراحي بيلبورد، بنر يا ويدئو در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي را داريد. تبليغي كه در يك رسانه قرار مي دهيد يا در يك پلتفرم بارگذاري مي كنيد بايد داراي رنگ هاي مناسب باشد. رنگ بندي مهم ترين و تاثيرگذارترين عاملي است كه در طراحي تصاوير بكار مي رود. بايد به محيطي كه تبليغ در آن قرار مي گيرد توجه كنيد.

در تبليغات ويديويي كار زيادي نمي توانيد انجام دهيد. اما در زمينه تبليغات بنري كلينيك زيبايي شما مي دانيد كه بنر شما در كجا نصب مي شود. با در نظر گرفتن محل نصب بنرها سعي كنيد بيلبورد خود را بر اساس رنگ محيط طراحي كنيد.

همچنين سعي كنيد تضاد رنگي خوبي در تبليغ خود داشته باشيد و بيلبورد كلينيك خود را شلوغ نكنيد. به هم ريختن بيلبورد باعث سردرگمي مخاطب مي شود و هيچ يك از نكات تبليغاتي شما را متوجه نمي شود.

 

بازي با كلمات را در تبليغات كلينيك زيبايي جدي بگيريد

 

ديگر جلوه هاي بصري شگفت انگيز براي ايجاد تبليغات خلاقانه براي كلينيك هاي زيبايي در بيلبورد و طراحي هاي تبليغات شبكه هاي اجتماعي و تراكت ها، سنت شكني و بازي با كلمات و حروف است. منظور ما از اين ايده اين است كه شما سعي مي كنيد به فاكتورهاي تصوير در حروف و كلمات توجه كنيد.

به عنوان مثال اگر ليزر موهاي زائد در تهران انجام ميدهيد، مي توانيد هنگام نوشتن كلمه تهران، به جاي حرف الف در كلمه تهران، يك تار مو را قرار دهيد.

اين مثال يك مثال بسيار ساده و رايج است كه ممكن است ذهن شما را براي استفاده از اين ايده كمي بازتر كند. توجه داشته باشيد كه اين تكنيك توسط طراحان تبليغات در سراسر جهان استفاده مي شود. حتي شركت هاي معروف دنيا مانند مرسدس بنز و مك دونالد و شركت كارمانيا طب در ايران از اين روش خلاقانه طراحي تبليغاتي استفاده مي كنند.

 

 

داستان سرايي را براي تبليغات كلينيك زيبايي جدي بگيريد

 

ايده ديگري براي ايجاد تبليغات خلاقانه براي كلينيك زيبايي، داستان سرايي است. قصه گويي باعث مي شود خود را به عنوان دوست مخاطب به مخاطب معرفي كنيد. اين موضوع مي تواند حس مثبتي را در مخاطب ايجاد كند. استفاده از داستان سرايي مي تواند روند شروع و پيشرفت كلينيك شما را به مشتريان نشان دهد. اينكه شما سعي مي كنيد داستان برند خود را در قالبي زيبا منتشر كنيد مي تواند حس اعتماد را در مخاطب ايجاد كند.

تحقيقات نشان مي دهد كه تبليغات داستاني انگيزه زيادي براي خريد محصولات يا استفاده از خدمات براي مخاطبان ايجاد مي كند. بسياري از شركت هاي معروف دنيا و شركت كارمانيا طب در ايران براي فروش ليزر كندلا از اين روش براي جلب اعتماد مردم و ايجاد حس خوب در ذهن آنها استفاده مي كنند.

 

نتيجه گيري

 

انواع ايده هاي خلاقانه طراحي تبليغات بسيار گسترده تر و بيشتر از نكاتي است كه در اين مطلب براي شما ذكر كرده ايم. سالهاست در شركت كارمانيا طب به كلينيك هاي زيبايي براي افزايش درآمد خود مشاوره داده ايم و توضيح داده ايم كه هر ذهني حاوي مقدار متفاوتي از خلاقيت است. اين مشكل باعث مي شود كه ايده هاي خلاقانه مختلف هميشه رشد كنند و به وجود بيايند. اما در اين مقاله سعي شده است تا به ايده هاي جا افتاده در مورد موفقيت تبليغات خلاقانه براي شما اشاره كنيم.

اگر مي خواهيد تبليغات خلاقانه براي كلينيك زيبايي طراحي كنيد اما پلتفرمي را نمي شناسيد كه بتواند خدمات مورد نياز شما را در اين زمينه ارائه دهد، به شما تبريك مي گويم. ما يك پيشنهاد براي شما داريم. با مراجعه به سايت كارمانيا طب مي توانيد از خدمات فوق العاده اين شركت بهره مند شويد.

اگر علاوه بر طراحي تبليغات خلاقانه به دنبال تجهيز و آپديت كلينيك زيبايي خود هستيد ميتوانيد به سايت كارمانيا طب، ترب و ايمالز مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

مهندسي چيست و يك مهندس كيست؟

مهندسي چيست و يك مهندس كيست؟

مهندسي يا دانش عملي عبارت از شناختي است كه انسان از آن بهره برداري عملي مي كند و آن را در سازندگي خويش يا جامعه به كار مي بندد. از طرف ديگر، واژه  Engineer كه از كلمه Engine ريشه گرفته است، تمام يا قسمتي از بار معنايي Engine را با خود دارد. اين واژه به معناي ماشين ،موتور، چرخ ،نقشه كشيدن، طراحي كردن، تدبير كردن و تهيه كردن آمده و بر خلاف مرسوم و متداول، فقط به معناي موتور به كار نرفته است و در حقيقت، آنچه از معناي اصلي اين واژه استنباط مي شود ،طراحي كردن، نقشه كشيدنو چيزي را به حركت در آوردناست كه براي انجام تمامي كارهاي فوق، احاطه بر علم و دانش عملي يك ضرورت كامل است.

با توجه به آنكه هر چيزي كه در طبيعت به وجود مي آيد يا وجود دارد داراي قواعد و قوانين خاصي است، پس اگر مهندس كسي است كه چيزي را به وجود مي آورد كه هرگز وجود نداشته است، اين شخص نمي تواند بدون وقوف بر قواعد آنچه موجود است، موجود جديدي را طراحي و خلق كند.

تعاريف زير نيز از طرف شاخه مواد و معدن فرهنگستان علوم ايران پيشنهاد شده است:

توانايي كاربرد خلاقانه و اقتصادي مواد و نيروهاي طبيعت در انتخاب، طراحي، مديريت، ساخت و توليد با تكيه بر دانش، رياضي و علوم در راستاي رفاه جامعه و منافع پايدار بشر. اين توانايي از طريق آموزش و تجربه حاصل مي شود.

چنانچه مي‌خواهيد با مهندس و مهندسي آشنا شويد ، مطالعه اين ( مهندس و مهندسي چيست؟ ) صفحه را در پورتال جامع مهندسين ايران به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

يك مهندس كيست ؟

  • مهندس فردي است كه يافته هاي علمي را به طور مؤثري در خدمت جوامع انساني قرار مي دهد.
  • فردي كه به طور ويژه اي آموزش يافته و داراي تجربه هايي در برنامه ريزي و توسعه زيربناها و ابزارهاست. مهندس بايد قادر به ايفاي نقش راهنما در فرايندهاي مهندسي به منظور تأمين نيازهاي جوامع باشد.
  • مهندسان با زمينه هايي چون ادراك، كاربرد، طراحي، توسعه و مديريت پروژه ها و فرايندها سروكار دارند.

تعريف يك مهندس

  • يك مهندس به طور مؤثر يافته هاي علمي را در خدمت انسان قرار ميدهد.
  • او يك پل ارتباطي حياتي بين علوم و جامعه است.

چگونه يك مهندس مدرن به وجود مي آيد؟

  • جهان به سرعت در حال تغيير، نياز به مهندساني دارد كه بتوانند نقش به مراتب پيچيده تري از گذشتگان خود ايفا كنند؛
  • او علاوه بر مهارت هاي فني بايد در حوزه هاي غير فني نيز شايستگي لازم را داشته باشد؛
  • لازم است يك مهندس در برقراري ارتباط توانمند باشد.
  • او بايد قادر به حل مشكلات باشد.
  • او بايد داراي شايستگي هاي مديريتي لازم باشد.

خصوصيات يك دانش آموخته مهندسي عبارت است از

  • داشتن پايه قوي در علوم پايه، رياضيات و اصول مهندسي
  • داشتن دانش و تجربه در انجام دادن روش هاي آزمايشي
  • داشتن دانش بالا در فناوري هاي مربوط به تخصص خود
  • پيدا كردن مهارت زياد در ارتباطات و تبادل نظرهاي كتبي و شفاهي
  • آشنايي با اصول تجارت و شركت ها
  • داشتن احساس مسئوليت اجتماعي، اخلاقي، اين نام مجاز نمي باشد و انساني
  • دارا بودن ديدگاه تاريخي و اجتماعي در خصوص آثار فناوري بر جامعه و طبيعت
  • دارا بودن تصويري هماهنگ از شاخه هاي مختلف مهندسي
  • داشتن روحيه خلاق و هوشمند
  • دارا بودن قابليت انعطاف در تغييرات شغلي
  • توانايي اتخاذ تصميمات خطير هنگام بروز مسائل بحراني
  • داشتن اشتياق هميشگي و علاقه به آموختن در طي زندگي
  • دارا بودن فرهنگ كار گروهي
  • اشتياق به انجام دادن فعاليت هاي پژوهشي و ايجاد زمينه آن
  • پايبندي به حفظ محيط زيست
  • آشنايي با علوم حياتي
  • درك ارزش هاي فرهنگي و هنري
  • تسلط كامل به كامپيوتر در حل مسائل مهندسي
  • آشنايي كامل به زبان انگليسي

حقيقت آن است كه شايد مشخصه مهندسان مورد نياز در يك دهه ديگر تفاوت بسيار زيادي با آنچه امروزه در نظر گرفته مي شود، داشته باشد و بسياري از چيزهايي كه مهندسان امروز فرا مي گيرند كاربردي براي فرداي حتي نزديك آنها نداشته باشد.

كيفيت مهندسان انگيزه و صداقت  اشتياق به آموختن  قدرت تجسم  قابليت داوري سالم  فكر و عمل دقيق  درك مسائل اقتصادي  استعداد رهبري سازماني  داراي قدرت ابتكار و خلاقيت

دارا بودن توان براي انجام دادن كارهاي سخت  قابليت تفكر و ابراز نظر خود به صورت شفاف.

مهارتهاي اساسي براي يك مهندس

دانش مهارتهاي فني در زمينه هاي:

  • مباني علوم
  • مباني و كاربرد مهندسي
  • آمار و احتمالات
  • فناوري و علوم كامپيوتر
  • عمليات مهندسي

فرهيختگي:

  • تفكر منطقي
  • مهارت حل مشكلات
  • مهارت هاي ارتباطات و طراحي
  • مهارت هاي مديريتي، سازماندهي و سازماني

برداشتهاي عميق از حرفه آموزي:

  • رقابت پذيري
  • صداقت
  • تعهد
  • تساهل
  • قابليت انعطاف
  • آموزش مادام العمري
  • اتكا به نفس
  • وقت شناسي
  • وظيفه شناسي
  •  دارا بودن انگيزه هاي رسيدن به هدف

دارا بودن استانداردهاي لازم در كارهاي مهندسي:

  • سيستم هاي اندازهگيري
  • استانداردهاي فني، بازرسي
  • آزمون هاي فرايندي
  • الزامات زيست محيطي
  • آشنايي با كدهاي اخلاق مهندسي
  • آشنايي با استانداردهاي حرفه اي

مهارت هاي لازم در كسب و كار:

  • آشنايي با اقتصاد آزاد
  • كسب و كار بين المللي
  • شركت هاي چند مليتي
  • رقابت هاي جهاني
  • تضمين كيفيت
  • بيمه
  • تضمين هاي فروش
  • روش هاي ارائه پيشنهاد قيمت

آگاهي از فرهنگ و تاريخ كشور خود و ديگر نقاط جهان:

  • تاريخ جهان
  • تاريخ و چگونگي توسعه ملي
  • تفاوت هاي فرهنگي
  • برنامه هاي اقتصادي و اين نام مجاز نمي باشد كشور
  • عادات و زندگي اجتماعي
  • جنسيت
  • مذهب
  • تنوع فرهنگي

تسلط حرفهاي در يك زبان بين المللي :

  • قابليت هاي گفتاري و نوشتاري زبان خارجي
  • گويش هاي محلي و حرفهاي
  • واژگان فني

منبع: www.pjmi.ir

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_1.html

https://sites.google.com/view/dsfsd-fs-f-s-fsf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3617303

https://medium.com/@narif67241/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-f5b631ad2e01

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/17/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%85%d8%9f/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496438785/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/4f0d81fc-0c4e-3f52-3389-3e89761fbef5/f2967383e44dfcdbeb7148cfd15addf7

https://app.box.com/s/e5ku1vlrtqiblme4tzbmylc63uub3pxx

https://telegra.ph/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-11-17

https://diigo.com/0qpp3w


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۲۳ توسط:sam موضوع:

مانيتور استوك سامسونگ

مانيتور استوك سامسونگ مدل BX2240

مانيتور استوك سامسونگ مدل BX2240 با وجود امكانات فراواني كه در اختيار شما قرار مي دهد و از نظر قيمت بسيار اقتصادي و مقرون به صرفه است. اين مانيتور داراي سايز صفحه نمايش ?? اينچي است كه از بالاترين رزولوشن (1920*1080 پيكسل) برخوردار است. وضوح صفحه نمايش اين مانيتور بسيار بالا بوده و شما ميتوانيد از بازي، انجام طراحي و تماشاي فيلم لذت ببريد. مانيتور استوك سامسونگ بگونه اي طراحي شده كه براي هر فضايي مناسب است و به محيط كار يا منزل شما زيبايي مي بخشد. پايه نگهدارنده اين مانيتور استوك قابل تنظيم بوده كه به در جهت هاي مختلف مي چرخد. همچنين شيب صفحه نمايش تا ?? درجه تغيير مي يابد تا زاويه ديد مناسبي با مانيتور داشته باشيد. شما مي‌توانيد ارتفاع اين مانيتور استوك را تا ده سانتي متر تغيير دهيد تا زاويه مناسب ديدتان را پيدا كنيد. اين مانيتور علاوه بر روي ميز مي تواند بر روي ديوار نصب شود.

 

مشخصات فني مانيتور استوك سامسونگ مدل BX2240

مانيتور استوك سامسونگ مدل BX2240 محافظ سلامتي چشم هاي شماست و از تابش نور آبي صفحه نمايش جلوگيري مي كند. بنابراين شما ميتوانيد به مدت طولاني به مانيتور نگاه كنيد و خسته نشويد. اين مانيتور استوك بي نظير براي كارمندان يك اداره يا شركت كه روزانه به صفحه مانيتور خيره مي شوند، بسيار مناسب و كاربردي است. از دلايل ديگري كه اين مانيتور براي محيط كار مناسب كرده مصرف انرژي پايين آن(22 وات) ميباشد. بدنه مانيتور بسيار مستحكم و استوار است كه در برابر ضربه هاي كوچك مقاوم مي باشد. مانيتور استوك سامسونگ از يك پنل معمولي TN ساخته شده است. شما ميتوانيد با نسبت كنتراست دايناميك پوياي اين مانيتور 5000000: 1 به راحتي انواع كار هاي گرافيكي و طراحي را انجام دهيد.  مانيتور استوك سامسونگ مدل BX2240 حدود 16.78 ميليون طيف رنگي را پشتيباني مي كند و تصاوير را با جزئيات بالا با رنگ هاي واقعي به نمايش مي گذارد. اتصالات آنالوگي و ديجيتالي مانند پورت هاي DVI، VGA كارايي?مانيتور دست دوم سامسونگ را بالا برده كه ميتواند به دستگاه هاي مختلف متصل شود و اطلاعاتي را از آنها دريافت يا منتقل كند.

 

براي خريد مانيتور دست دوم روي لينك كليك كنيد.

 

منبع : https://dellhp.ir/product-category/monitor/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۷:۵۸ توسط:sam موضوع: