صد درصد صد درصد .

صد درصد

آسان ترين روش كسب اقامت تركيه

 آسان­ترين روش كسب اقامت تركيه

مقدمه

امروزه خيل عظيمي از مردم خواستار مهاجرت هستند و مي­خواند طعم زندگي بي دغدغه در يك كشور درجه يك را بچشند. در اين راستا بسياري از كشور­هاي پيشرفته راهكارهايي براي مهاجران در تمام دنيا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با اين شرايط، به آرزوي ديرينه خود برسند. يكي از كشورهايي كه شرايط فوق­العاده­اي را براي مهاجرين در نظر گرفته است، تركيه مي­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمايي از كشور تركيه

تركيه كه يكي از زيباترين و غني­ترين كشورهاي دنياست، به دليل جاذبه­هاي ديدني فراوان به يكي از توريست پذيرترين كشورهاي دنيا بدل گشته است. اين نكته باعث ايجاد رونق اقتصادي بي­نظيري در اين كشور شده كه اين مهم، دليلي است براي اقبال شديد مهاجران براي مهاجرت به اين كشور. همچنين قرار گرفتن اين كشور در جوار كشور عزيزمان ايران و نزديكي فرهنگ­هاي دو كشور نيز يكي ديگر از دلايلي است كه جذابيت اين كشور را براي ما ايرانيان دوچندان مي­كند. ما در اين مقاله مي­خواهيم به معرفي آسان­ترين روش كسب اقامت در كشور تركيه بپردازيم تا شما بتوانيد به آساني به كسب اقامت دائم كشور تركيه بپردازيد و  از امكانات فوق­العاده اين كشور بهره­مند شويد.

اقامت در تركيه

كشور تركيه يك كشور فراقاره­اي است كه بخشي از آن در آسيا و بخشي ديگر در اروپا قرار دارد. اين كشور يكي از قوي­ترين نظام­هاي اقتصادي دنيا را داراست و شاخص رضايت در اين كشور در ميان بهترين كشورهاي دنيا قرار دارد.  تركيه علاوه بر توليد در حوزه­هاي كشاورزي، خودروسازي و ... بسيار توريست پذير است كه اين مهم باعث شده است تا بسياري از برندها و هلدينگ­هاي معتبر دنيا در اين كشور سرمايه گذاري كنند. اين نكته باعث شده است تا تمام دنيا نگاه ويژه­اي به اين كشور داشته باشند و درخواست­هاي مهاجرت به اين كشور افزايش يابد. مقامات تركيه با در نظر گفتن اقبال جهانيان براي مهاجرت به اين كشور، قوانيني را وضع كرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانين، اقامت اين كشور قدرتمند را به دست بياورند.

 

نمايي از مهاجرت

اقامت تركيه يك مجوز قانوني براي اتباع خارجي است تا آن­ها بتوانند با استفاده از اين مجوز، از مزاياي شهروند تركيه بودن استفاده كنند. شما مي­توانيد با كسب اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت گردشگري و ... به صورت موقت و دائم از مزاياي شهروندي تركيه كمال استفاده را ببريد. از مزاياي اقامت تركيه مي­توان به موراد زير اشاره كرد.

  • دريافت پاسپورت كشور تركيه كه با استفاده از آن مي­توانيد بدون نياز به اخذ ويزا به بيش از هشتاد كشور دنيا سفر كنيد.
  • دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت

روش­هاي كسب اقامت در تركيه

با توجه به تمايل بسياري از جهانيان براي كسب اقامت اين كشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبني بر ايجاد شرايط مناسب براي مهاجران انجام داده­اند و در اين راستا راه­هاي مختلفي را براي اين افراد مشخص كرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرايط خود مسير موردنظر را انتخاب كند. در ادامه به بررسي برخي از راه­هاي كسب اقامت تركيه مي­پردازيم.

  • اقامت يك ساله

اين اقامت كه به اقامت توريستي تركيه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداكثر يك سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولاني مدت

اين اقامت تنها با سرمايه گذاري و ثبت شركت در اين كشور فعال مي­شود و تا هر زماني كه مايل باشيد مي­توانيد به تمديد آن بپردازيد.

  • اقامت خانوادگي

اين اقامت نيز در دسته اقامت­ موقت قرار مي­گيرد و حداكثر تا دوسال امكان تمديد دارد.

  • اقامت تحصيلي

اين نوع اقامت مخصوص دانشجويان است. براي كسب اقامت تحصيلي، دانشجو بايد توسط يكي از دانشگاه­هاي تركيه پذيرش شود و سپس فرد مي­تواند با ارائه برگه پذيرش خود، براي دريافت اقامت تحصيلي اقدام كند.

 

نمايي از مهاجرت

براي كسب اقامت دائم تركيه مي­توانيد با تمديد اقامت هاي كوتاه مدت خود براي طولاني مدت از مزاياي شهروندي تركيه بهره­مند شويد. در اين روش مي­توانيد با تمديد اقامت كوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولاني مدت بهره مند شويد. اما اگر مايليد اقامت طولاني مدت تركيه را كسب كنيد، مي­توانيد با استفاده از دو روش به خواسته خود برسيد، كه اين دو روش عبارتند از:

  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق ازدواج
  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق خريد ملك

 

نمايي از مهاجرت به تركيه

افراد مي­توانند با استفاده از اين دو روش به كسب اقامت دائم تركيه بپردازند و از تمام مزاياي بي­نظيري كه براي پاسپورت اين كشور مطرح شد، بهره مند شوند. شركت HB Group به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت­هاي خريد و فروش ملك در كشور تركيه با سابقه كاري بي­نظير، شما را در راه كسب اقامت دائم كشور تركيه از طريق خريد ملك همراهي مي­كند.

خريد ملك در تركيه، آسانترين روش كسب اقامت تركيه

همانطور كه مستحضر هستيد خريد ملك در تركيه يكي از بهترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه مي­باشد. طبق قانون مهاجرتي كه به تازگي در كشور تركيه به تصويب رسيد، اتباع خارجي مي­توانند با سرمايه گذاري 400 هزار دلاري در اين كشور، اقامت دائم تركيه را دريافت كرده و به صورت تماماً قانوني شهروند اين كشور شده و از پاسپورت قدرتمند تركيه بهره­مند شوند. اما توجه به اين نكته بسيار حياتي است كه افراد بدون كمك يك شخص آگاه نمي­توانند در يك كشور غريب به تنهايي گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را بيابند. به همين دليل شركت HB Group كه مدتهاست در زمينه خريد و فروش ملك در تركيه فعاليت مي­كند را به شما معرفي مي­كنيم. اين شركت به بهره گيري از مشاوران كاربلد و به روز مي­تواند با ارتباط هاي خود بهترين پروژه­هاي ملكي تركيه را به شما معرفي كند. در صورت تمايل براي خريد ملك در تركيه و كسب اقامت دائم اين كشور، همين الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگيريد تا با صداقت كامل، شما را در اين راه پرپيچ و خم راهنمايي كنند.

 با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۷:۱۰ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :